• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Post hier de lekkerste Chickies!!

Eh dat zal best maar de titel is nog steeds de LEKKERSTE CHICKS thread en niet het mannentopic daar loopt een apart draadje voor en bovendien moeten ze er zelfs daar algemeen beschouwd goed uit zien en dus slank anders stond er wel 'lelijke' in plaats van 'lekkerste' ;) I'm just sayin'....

Enne... als minder knappe mannen wel charmant gevonden worden door vrouwen waarom beginnen ze er dan niets mee en gaan ze alsnog voor de knappe exemplaren geef me daar eens een degelijk antwoord op??

origineel gepost door 1985Opelgirl

Hoezo ranzig;)???? Weet je dan nog niet dan vrouwen minder knappe mannen veel charmanter vinden dan knappe mannen?

die foto's waren speciaal voor baas J, hij had zelfs een masker gemaakt met die foto erop, roos zou dat dan opzetten terwijl ie r aan gang lag te douwen.

origineel gepost door InjectTheVenom

Eh dat zal best maar de titel is nog steeds de LEKKERSTE CHICKS thread en niet het mannentopic daar loopt een apart draadje voor en bovendien moeten ze er zelfs daar algemeen beschouwd goed uit zien en dus slank anders stond er wel 'lelijke' in plaats van 'lekkerste' ;) I'm just sayin'....

Enne... als minder knappe mannen wel charmant gevonden worden door vrouwen waarom beginnen ze er dan niets mee en gaan ze alsnog voor de knappe exemplaren geef me daar eens een degelijk antwoord op??

origineel gepost door 1985Opelgirl

Hoezo ranzig;)???? Weet je dan nog niet dan vrouwen minder knappe mannen veel charmanter vinden dan knappe mannen?

De vrouw van Rowan Sebastian Atkinson (mister Bean) is niet echt heel lelijk voor haar leeftijd.

39627.jpg

Kwam dit trouwens nog tegen toen ik naar de naam van Rowan Sebastian Atkinson aan het zoeken was.

origineel gepost door mayhem

die foto's waren speciaal voor baas J, hij had zelfs een masker gemaakt met die foto erop, roos zou dat dan opzetten terwijl ie r aan gang lag te douwen.

Die fantasieen van jouw gaan echt ver !

Mar goed, speciaal voor jou:

gas%20mask.jpg

Niki Gudex, wereld kampioene dames MTB van een paar jaar geleden....

Beetje te skinny naar mijn smaak, maar zeker wel lekker!king:

Bureaubladachtergrond.jpg

niki_gudex_mtb.jpg

origineel gepost door champo

De vrouw van Rowan Sebastian Atkinson (mister Bean) is niet echt heel lelijk voor haar leeftijd.

Geloof niet dat Emma daar een foto van gepost had of wel dan ;)

origineel gepost door InjectTheVenom

Enne... als minder knappe mannen wel charmant gevonden worden door vrouwen waarom beginnen ze er dan niets mee en gaan ze alsnog voor de knappe exemplaren geef me daar eens een degelijk antwoord op??[/quote]

Ik reageerde meer op dit bericht.

origineel gepost door Vinci

Niki Gudex, wereld kampioene dames MTB van een paar jaar geleden....

Beetje te skinny naar mijn smaak, maar zeker wel lekker!king:

Bureaubladachtergrond.jpg

niki_gudex_mtb.jpg

Nog zo'n lekker plaatje van d'r...

RackMultipart.19220.0_display_image.jpg

Maarrruuuhh, die Atkinson is me d'r ook een hee! :wub

39627.jpg

Kwam dit trouwens nog tegen toen ik naar de naam van Rowan Sebastian Atkinson aan het zoeken was.

Zie deze dame toch veel liever als Mr. Bean :P

origineel gepost door Keesjr

39627.jpg

Zie deze dame toch veel liever als Mr. Bean :P

Tja wie niet:D

39627.jpg

Waarom in vredesnaam was je trouwens naar Rowan Atkinson op zoek??!!

:jerry

39627.jpg

Die heeft meer geld als jij :jerry

origineel gepost door nova....

39627.jpg

Die heeft meer geld als jij :jerry

Maar ik ben en stuk knapper. :jerry

39627.jpg

Omdat zijn vrouw niet echt super lelijk is o.i.d. Maarja, hij dan weer geld. Of dat er iets mee te maken heeft durf ik niet te zeggen.

Terug
Naar boven