• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

post hier de leukste rotgeintjes op t werk

Haha, nog een paar van de sita :D

alle noodstoppen indrukken op de wagen zo'n 5 stuks chaffeur gek van het gepiep

vet aan de deurklinken smeren

stokje tussen de ventielen van de luchttanks, dan wil de handrem er niet af :jerry

Was lachen daar :D

als een collega een disrt. riem en waterpomp heeft vervangen, plasje kvs op de grond leggen, hij ALLES weer losgehaald, lacheh, moesten hem de rest van de dag maar met rust laten :jerry

stage jongen Chinese stront laten halen, dacht dat we hem in het ootje namen :???:

bekende bougie race vonkjes verhaal (mij vroeger ook gebeurd)

binnenventielen stukje losdraaien bij stagiaires.

een keer bij een collega voor elkaar gekregen dat hij een uitlaat tot 5 keer toe opnieuw los en vast gemaakt heeft.

Elke keer bij het controleren op lekage, he hij lekt nog kan het hier horen. En daar ging die weer. pas na 5 keer snapte hij hem pas.

Wanneer ik koffie gehaald heb en ze zien me aankomen, roep ik veelal naar iemand: "Vanguh!" Met een beweging net of ik de koffie werkelijk wil gooien.

Sommige schrikken dan wel. :angel Maar de meeste hebben hem wel door. :D

wat ik nog wel eens doe: als iemand met de heftruck rijdt, of een pompwagen met aardig wat spullen, zomaar in het wilde weg HO! roepen.

natuurlijk alleen op een plek dat er ruimte is, of als er niets kan gebeuren.

kijken ze altijd om. :jerry

en natuurlijk (werk in een fietsen"fabriek"), zeggen dat het wiel draait als ze een testrit doen. :wtf

laatst een collega: met een luchtslang een dopje afschieten op een andere collega.

wou het op mij doen, maar ik bleef stoïcijns staan. :P

ach, zijn nog genoeg dingen geweest of gedaan, die ik al niet meer weet..... :|

Bij ons moet je verplicht oordopjes in en ik vind het nog wel eens leuk om, als ik een beetje formaat spin vind, die in z'n doosje van die wegwerp oordopjes te doen en weer terug in de bak met oordopjes te leggen op de dames wc :jerry

De bekende bougievonkjes, ze hebben mij er ook ooit eens mee geprobeerd te pakken. 1u in de middag. Ga jij maar ff bougievonkjes halen. Dus ik trap de brommert aan en ging regelrecht naar huis, mooi weer, in de achtertuin zitten met een pilsje :agent

Volgende dag op de zaak komen en zeggen "Ja, ik heb stad en land afgejaagd, maar niemand had ze, en toen was 't 5u, toen ben ik maar naar huis gegaan..."

Nooit meer weer geprobeerd :D

Wel zelf ook eens een andere stagiair met de elektrische heftruck op pad gestuurd om gas te tanken :D

Niet echt een grap, wel erg leuk om mee te maken:

Op m'n stage werd een andere stagiair (niet de meest snuggere) eens gestuurd om een 'oneindige ketting' te halen voor een machinedeurtje. Niks speciaals, dus die jongen werd naar de Praxis gestuurd, die was dichtbij en het had nogal haast. Krijgt de pinpas van het bedrijf mee, niks bijzonders zou je denken.

Komt die gozer terug met 4 van die rollen waar die kettingen op opgerold zit. Iedereen kijkt 'm vragend aan, zegtie doodleuk: tja, meer hadden ze niet, dus ik ga zo wel naar de Gamma. Die dacht serieus dat hij een oneindig lange ketting moest gaan maken ofzo. Gelukkig kon alles nog terug worden gestuurd. En die stagiair is kort daarna gestopt met z'n opleiding Werktuigbouwkunde en is inmiddels afgestudeerd als econoom :jerry

Wat een verhalen hier geniaal!

@RISL wrote: En die stagiair is kort daarna gestopt met z'n opleiding Werktuigbouwkunde en is inmiddels afgestuurd als econoom :jerry

hahahahahah ohh my ik ga stuk hier! :jerry

Collega had net een monitor gerepareerd en was hem nog aan het afregelen. Even zo'n luchtzakje uit een verpakking boven zijn hoofd laten klappen.... Was erg leuk! :angel

@soepkiepe wrote:

:jerry :jerry :jerry

die heb ik ook al eens uitgehaald bij een collega. vond ie niet leuk, wij daar integen wel :thumb

ben een keer bij een fysio aan het werk geweest en daar hadden ze een levensgroot menselijk skelet op een standaard staan. toen zijn we op het goede idee gekomen om dat ding eens in de poetskast recht voor de deur te zetten. de poetsvrouw begon elke dag als eerste om 06.00, dus om haar reactie te zien hadden we maar even een camera erop gericht zodat wij ook mee konden genieten van haar reactie :thumb

Het geintje met de heftruck haalde wij vroeger ook altijd uit op mijn stage adres ( 15 jaar geleden :( ) Vaste prik als er een nieuwe kwam zeggen dat hij een lekke band had en naar de werkplaats moest. Die werden dan meestal boos op de nieuwe collega, soms speelde ze mee en werden ze naar de bandenboer twee straten verder op gestuurd. Uit eindelijke is er eentje geweest die het echt niet door had een met de heftruck naar de banden boer is gereden. We hadden nog nooit zo gelachen.

Bij eeen transport bedrijf waar ik later heb gewerkt reden we meubels en moesten we in den haag bij klant lossen die om de hoek zat van de meisjes van lichte zeden. Zij parkeerde altijd bij deze klant in de garage hun auto. Nieuwe bijrijders lieten wij altijd een pakketje bezorgen op geloof ik nummer 120, maar dat nummer bestond niet. dus moest die gene altijd bij een hoertje naar binnen. Die wisten natuurlijk van dit geintje. We habben dus vaak zat om het hoekje staan lachen

@bd. wrote:ben een keer bij een fysio aan het werk geweest en daar hadden ze een levensgroot menselijk skelet op een standaard staan. toen zijn we op het goede idee gekomen om dat ding eens in de poetskast recht voor de deur te zetten. de poetsvrouw begon elke dag als eerste om 06.00, dus om haar reactie te zien hadden we maar even een camera erop gericht zodat wij ook mee konden genieten van haar reactie :thumb

Zoiets hebben ze bij m'n opa ook eens gedaan, ik denk al zeker 50 jaar geleden, maar ik heb het verhaal nog erg vaak gehoord. Mijn opa werkte vroeger bij de gemeente en deed onder andere het onderhoud op de begraafplaats in Zevenbergen. Nu heb je in Zevenbergen een begraafplaats voor protestanten en eentje voor katholieken. En er is een kleine begraafplaats daar weer naast voor de oude adel van Zevenbergen (niet veel mensen kennen die). Maar op een nacht werd m'n opa gebeld dat er iets gaande was op de begraafplaats van de adel en dus hij daar midden in de nacht naar toe. Toen bleek dat een stel 'kwajongens' een aantal graven hadden opengemaakt en de skeletten met visdraadjes in de bomen hadden gehangen en recht op hadden gezet met stokken e.d.

M'n opa heeft de schrik van z'n leven gehad en is nooit meer op die begraafplaats gekomen! :jerry

Een niet al te snuggere op pad gestuurd voor Tachograafinkt.

De Plintenladder dot het bij ons ook goed.

iemand met zijn rug naar de loodspaal omhoog laten kijken en gauw aan de paal vast sealen, en gaan pauzeren..

iemand op het heftruck plateau omhoog laten staan en zeggen dat het koffietijd is, en weglopen.

Verjaardag van een collega, Heel zijn Cabine ruimte van de Vito tot net onder het raam afgevuld met (verpakkings) Chips.

Collega van een andere Collega, zijn auto (Tigra-A) Export verpakt (Dekens erom, Kartonwrap erom 3laags, Bubbelfolie erom, nog een keer Kartonwrap eromheen, 7lagen seal eromheen, Afgesloten met een Flinke rits Luchtvracht tape erom

incl bodem haha....

was om 6uur klaar met werken, kon die zijn auto gaan uitpakken..

Willem

Gele tyrips aan het stuur vast maken en op andere plekken! Het kleurt wel met het saaie interieur van de Citroen...

@wim-v6 wrote:

iemand met zijn rug naar de loodspaal omhoog laten kijken en gauw aan de paal vast sealen, en gaan pauzeren..

Willem

Dit komt mij bekend voor :jerry

Gedaan bij een collega toen wij bij de Shell in Rijswijk interne verhuizing hadden ...

In het magazijn was een kantoortje waar wij zaten ...

Hij was vervelend en toen hebben wij persoon aan de bureaustoel vast geplakt met ductape ...

En voor het kantoortje neer gezet :jerry :jerry

Super komisch om te zien hij dan voorbij tippelde langs het raam :lol: :lol: :lol:

Tot dat hij omviel ...

Dat was een moment dat je bijna je broek vol piste :jerry :jerry :jerry

Stageloper terug sturen naar het magazijn met een doosje bougies (engels = Spark plug) met de melding dat die bougies voor een Spark zijn en niet voor een Captiva :angel

Als iemand staat te pissen met de deur open de hele bus wc-reiniger leeg spuiten in het hok

Als iemand met een versnellingsbak in zn handen staat boven zn hoofd de waterkraan in zn broek hangen...

etc etc

Terug
Naar boven