• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

post hier je km stand

de hoogste stand die ik heb gezien op een x1.6xel: 369.000 (de oude auto van mijn vader).

De kleppendeksel pakking was kapot en in hij is voor export weg gegaan omdat hij wel eens iets anders wilde. Hij kan nu dus nog gewoon rond rijden.

astra f

1.4 8v

bj 1994

km stand 76.000

2e astra f

1.4 8v

bj 1994

km stand 187.000 en die gaat eind juli in onderdelen uit elkaar en dan naar sloop

astra G

2.0 dti 100 pk

nov 1999

251.000 km

ingeruild in juni 09.

Momenteel

Vectra C GTS

1.9 cdti 150 pk

158.000km

automaat

nov 2005 (nieuw model)

AstraTDS . 95

IMG003.jpg

Oude (tot morgen nog in mijn bezit)

Astra F Sport Cool uit 1997

Blok 1.6 8v

km stand is 148.000

Nieuwe (vanaf morgen in mijn bezit)

Astra G Sport Editie 2 uit 2003

Blok 1.6 16v

km stand is 61.000 :wors

Ik vond net op de oude knipperlicht een sticker van een dealer ergens rond Tilburg... Kortom ik hun opgebeld gevraagd of mijn auto bij hun in het systeem staat....

Laatste km-stand bij hun bekend: 320.xxx in 2004, toen ik 'm kocht 195.xxx (2008).... Inmiddels 215.000. Dus wie gokt dat mijn auto 400.xxx gelopen heeft krijgt een aai over z'n bol :jerry Dat gok ik namelijk wel :P

(hij is tussentijds verkocht door wat handelaars, dus die zullen wel gekut hebben)

ik heb 2 jaar terug in tunesië in een astra f 1.7d gezeten, deze had er al 799xxx km op

ikzelf : astra G 2.0Di 128xxx km

origineel gepost door quatsch

ik heb 2 jaar terug in tunesië in een astra f 1.7d gezeten, deze had er al 799xxx km op

ikzelf : astra G 2.0Di 128xxx km

wattt:o 800.000 km:wors hopelijk red mijn astratje dat ook nog:jerry

origineel gepost door Aapje

Ik vond net op de oude knipperlicht een sticker van een dealer ergens rond Tilburg... Kortom ik hun opgebeld gevraagd of mijn auto bij hun in het systeem staat....

Laatste km-stand bij hun bekend: 320.xxx in 2004, toen ik 'm kocht 195.xxx (2008).... Inmiddels 215.000. Dus wie gokt dat mijn auto 400.xxx gelopen heeft krijgt een aai over z'n bol :jerry Dat gok ik namelijk wel :P

(hij is tussentijds verkocht door wat handelaars, dus die zullen wel gekut hebben)

Ken hier zo boos om worden om dat gerommel met de km standen, :argue

maar aan de andere kant :wors:wors:wors:wors

origineel gepost door tim_j

In de tussentijd is deze auto ook van een semi-petje geweest. Dus hij is ook nog eens flink met een kapotte thermostaat e.d. op z'n staart getrapt. Dus nooit op temperatuur gereden....

Kortom, enige wat echt kapot eraan is: Zuigerveren. Rest doet 't nog prima :/

origineel gepost door tim_j

In de tussentijd is deze auto ook van een semi-petje geweest. Dus hij is ook nog eens flink met een kapotte thermostaat e.d. op z'n staart getrapt. Dus nooit op temperatuur gereden....

Kortom, enige wat echt kapot eraan is: Zuigerveren. Rest doet 't nog prima :/

zuigerveren is een stevig klusje om te vervangen.

ruik je verder niks?

Heb je weinig compressie dan??

Of veel carterdamp?? (kan ook nog een niet goed functioneren van de carterventilatie betekenen).

Willem

Weinig vermogen bij lage toeren, en hij verbruikt liters olie :)

Klepseals zijn laatst al vervangen, dat was 9/10 keer het probleem met deze motortjes... (c16se)

origineel gepost door wim-v6

Heb je weinig compressie dan??

Of veel carterdamp?? (kan ook nog een niet goed functioneren van de carterventilatie betekenen).

Willem

vandaag behaalt:thumbup

golfkm.jpg

tevens de top geprobeerd: 210 km/u. Maar dat zal "iets" afwijken omdat er 175/50/13 onder zit :P

Terug
Naar boven