• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

post hier je km stand

origineel gepost door 2000

vandaag behaalt:thumbup

golfkm.jpg

tevens de top geprobeerd: 210 km/u. Maar dat zal "iets" afwijken omdat er 175/50/13 onder zit :P

FF bij 120km/uur een foto maken :hmmz Bijna ook de laaste stand geweest :P

golfkm.jpg

tevens de top geprobeerd: 210 km/u. Maar dat zal "iets" afwijken omdat er 175/50/13 onder zit :P

Astra F station C20XE

204xxx

Astra F CC X16SZ

154xxx

Corsa B GSI C16XE

260xxx

kadett E 12sc

313xxx

Markey.

origineel gepost door eriktm

Ten eerste reed ik geen 120, eerder 90 ;)

Ten tweede kan ik bij 120 km/u gewoon mijn stuur loslaten. Nee dat heb ik niet gedaan, ik kan met 1 hand een foto maken :P

Ja, het is een golf 1, en ik ben er blij mee :thumbup

origineel gepost door eriktm

Ten eerste reed ik geen 120, eerder 90 ;)

Ten tweede kan ik bij 120 km/u gewoon mijn stuur loslaten. Nee dat heb ik niet gedaan, ik kan met 1 hand een foto maken :P

Ja, het is een golf 1, en ik ben er blij mee :thumbup

Ik rij soms ook met een hand als ik 150km/u ga met me dieseltje maar bij 160km/u komt me 2e hand erbij dan gaat het best al hard voor mij:jerry

Hoogste mij bekende km stand:

830.000km: een door ons onderhouden Omega A 2.0i GL '89 C20NE.

Fijne auto, alleen de Carroserie was te ver heen om de boel nog in orde te gaan maken.

Olieverbruik van deze motor: 1liter op 12.000km. (altijd gevuld met 5w40 volsynthetisch / de man reed van beurt naar beurt 100.000+ km (wanneer de D-riem brak (1x per jaar) kwam de auto naar ons via de ANWB haha), dus erg goed onderhoud, Nee, goedkoop rijden, Ja.

Ten tijde van de sloop van de auto, liep de motor nog als een nieuwe, geen tikkie of rammeltje niks, alleen bagger zwart van het zweten.

Deze is ook nog verkocht voor 150 euri :vertag

Willem

astra f 1,6 16v station '96 213.000 nu in bezit

astra f 1,6 16v tailgate '94 212000 ingeruild voor deze

en me lievelingetje was me vectra a 1,8 uit '91 weggedaan met 280.000 op het klokje. Dit was echt een probleemloze auto. gekocht met 201000 op de klok en in drie jaar niks anders dan olie en benzine voeren. Maar ja helaas ken een auto van die leeftijd niet zo tegen vocht.

Terug
Naar boven