• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

post hier je km stand

origineel gepost door astraaaaaaaatje

auto - opel astra g 1.6 club

bouwjaar - 1999

163.000 km gekocht bij 50.000:D

:kewlpics:kewlpics

Hele hoge km standen behaal je vaak met aan en afkoppel ritten.

je brengt een geladen trailer weg, daar pik je er weer een aan, en neem je weer mee terug.

Bijna geen laad en los tijden.

Willem

origineel gepost door Dolf On Tour

Merk: scania

type: 164l 480 V8

Model: 8x2

bouwmaand-jaar: 01-2004

motorcode: 480 V8 met chippie naar 560

laatste km stand: 1.689.500

????????????????????????????????????????

Bijna 6 jaar oud en dan 1.689.500 km??

281 duizend km per jaar....???

Is dat niet beetje heel erg veel.......

Bij me vorige baas was het stampen met 2 man op de wagen en als de wagen 2 ton liep was het veel en dan was ie bijna elke week 7 dagen aan stampen ......Groente en planten .....No rules gassen dus......

Ik zeg niet dat het niet kan .......maar dan moet je egt heel gek doen als het al kan.....

met die wagen is altijd met 2 zeecontainers met papier gereden, rotterdam laden, gas erop, half uurtje lossen, gassen ergens anders half uurtje laden, en gas er weer op. en dat van zondagmiddag tot zaterdagochtend,

en degene die een beetje bekend zijn in de rotterdamse haven weten dat voor koolwijk de rijtijdenwet nog steeds niet geld :jerry:jerry

max 4 uur slapen per nacht, voor de rest alleen maar rijden met dubbele schijven... is leuk voor ff, maar dat moet je niet te lang doen,

alle wagens daar gaan binnen het jaar over de 2 ton heen, 5 a 6 jaar rijden met zon auto en dan krijg je een nieuwe

met digitacho maakt ze het ook nix uit, hij word liever 1 x in de zoveel maand gepakt dan dat ie zich aan de wet houdt en veel minder omzet draait....

rij je nog steeds groenten en planten dan ? of niet meer ?... is idd echt veel, vind zonde dat die wagens na 5 a 6 jaar gewoon naar roemenie etc gaan, het liefst had ik de combi gehouden :jerry

Sow, maandag de 240.000 km gepasseerd and still going strong zonder grote problemen. Binnenkort 5e ds riempje.

Denk alleen wel dat de koppeling er tussen nu en een paar maandag aankomt, of komt dat door het koude weer dat ie welleens slipt. Doet ie namelijk alleen als het koud is.

180.000 of euhh 210.000 kan ook nog 160.000 zijn ik heb geen idee.

is al paar keer ander dashboard ingekomen en al een paar keer gewisseld met motor.:P

wat ik wel weet is dat de motor die er nu in zit rond de 160.000 heeft gedraaid

Astra G, X20DTL, ongeveer 345.000km, BJ 1999. In september gekocht met 330.000 geloof ik.

Gelukkig een ketting, dus geen onderhoud aan :)

Terug
Naar boven