• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

post hier je km stand

@RISL wrote:Mijn G Coupé is met 210.xxx ook helaas de deur uit...

Je weet dus wat ik voel :thumbdown

@astraTD wrote:@DMLB ceo wrote:Helaas ben ik genoodzaakt me G met 417*** te verkopen :cry

Blijf het zonde vinden.

:cry :cry

Maaaar ik weet het goed gemaakt, ik blijf de G rijden als iemand mijn verzekering en wegenbelasting wil betalen :jerry

@astraTD wrote:@jeroenk wrote:@astraTD wrote:@jeroenk wrote:Zo, vandaag ineens van 93k naar ruim twee ton: 234234km.

Krijg je als je je vaders auto meeneemt naar stage :jerry

Opel?

Nee, helaas niet... Alhoewel m'n ouders wel net een nieuwe D in de bestelling hebben staan :)

't Is een laguna dieseltje... Afrijden die hap ;)

Aftrappen bedoel je :jerry

Neeh, wat voor auto 't ook is, aftrappen doe ik het niet; zoals van die mongolen die ook op YouTube staan e.d.

Verder wel een prima wagen, als je de kosten niet hoeft te betalen :jerry Na dik twee ton zit er al een nieuwe turbo en versnellingsbak onder, nou is het van de turbo niet heel vreemd, maar de bak :shock: Toen ook gelijk koppelingsplaten meegenomen ;) Dusja, voorlopig zal die nog niet weg zijn. Gelukkig binnenkort wel 2 opels voor de deur :)

Die kans is wel aanwezig natuurlijk. Maar een auto met een dagwaarde van 0; een nieuwe bak en turbo en een niet zo'n hoge km-stand (voor n diesel) gaat nog wel een aantal jaar mee. Hij wordt gewoon afgereden ;)

@jeroenk wrote:@astraTD wrote:@jeroenk wrote:@astraTD wrote:@jeroenk wrote:Zo, vandaag ineens van 93k naar ruim twee ton: 234234km.

Krijg je als je je vaders auto meeneemt naar stage :jerry

Opel?

Nee, helaas niet... Alhoewel m'n ouders wel net een nieuwe D in de bestelling hebben staan :)

't Is een laguna dieseltje... Afrijden die hap ;)

Aftrappen bedoel je :jerry

Neeh, wat voor auto 't ook is, aftrappen doe ik het niet; zoals van die mongolen die ook op YouTube staan e.d.

Verder wel een prima wagen, als je de kosten niet hoeft te betalen :jerry Na dik twee ton zit er al een nieuwe turbo en versnellingsbak onder, nou is het van de turbo niet heel vreemd, maar de bak :shock: Toen ook gelijk koppelingsplaten meegenomen ;) Dusja, voorlopig zal die nog niet weg zijn. Gelukkig binnenkort wel 2 opels voor de deur :)

Ja, als je dat soms ziet op "joetube" dan kan ik soms echt kwaad worden !!!

Rik :argue

@KadAstra-EF wrote:Zeg dat wel !

244.000 : 7 = 34857 per jaar.

Netjes !

Rik :)

Roept wel de vraag op: Waarom geen diesel?

Lijkt me economisch gezien toch (aardig wat) gunstiger. Of je moet er natuurlijk een hekel hebben en er graag voor blijven betalen ;)

@jeroenk wrote:@KadAstra-EF wrote:Zeg dat wel !

Netjes !

Lijkt me economisch gezien toch (aardig wat) gunstiger. Of je moet er natuurlijk een hekel hebben en er graag voor blijven betalen ;)

Of lpg :hmmz

@Mr.F wrote:Mijn Astra mocht gisteren weer mee naar Belgie, en nu staat er 72282 op :P

Nog effen heb je al 1ton :jerry

@astraTD wrote:@jeroenk wrote:@KadAstra-EF wrote:Zeg dat wel !

Netjes !

Of lpg :hmmz

Jep, Zeker LPG kiezen king:

Benzine vind ik fijn.. Heb geen problemen ,hij rijdt overigen 1 op 18 op snelweg. Stad zuiptie als een gek,maar boeiend. Nu zit ik te tobben met mn devil eyes RHD LHD ken het even niet meer vinden :wtf

@astraTD wrote:Ja ik zag het de afgelopen week :jerry

Lekker dan, en ik maar duur tanken voor 0.70,9! :vertag

Maar is de wegenbelasting bij jullie niet veel hoger?

M'n Gastra heeft nu 216xxx gedraaid op gas...

Pieter

@Gastra3 wrote:@astraTD wrote:Ja ik zag het de afgelopen week :jerry

Lekker dan, en ik maar duur tanken voor 0.70,9! :vertag

Maar is de wegenbelasting bij jullie niet veel hoger?

M'n Gastra heeft nu 216xxx gedraaid op gas...

Pieter

Uhmm geen idee eigenlijk.. Dacht dat limburg kwa wegenbelasting op de 3maand 10tje duurder was, maar weet het niet zeker.. Ik betaal voor de diesel, auto weegt 1135kg, 260,-euro.

Terug
Naar boven