• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

post hier je km stand

@Laserlite wrote:@KadAstra-EF wrote:@Laserlite wrote:
7486014962_2de65e50d7.jpg

Zegt genoeg toch =P

Een mooie, zeker waar.

Ik heb er alleen 1-tje met 444444 erop haha.

Rik :)

Nice! =D

Nouja als je de dagteller ziet dan staat ie bijna op 444, dus ik wou een foto maken van 222222 en 444. Maar ik nam de foto onder het rijden dus is de dagteller wel op 444 maar me km stand op 222223 :swear :sleeping

Haha, foutje bedankt :jerry :jerry

Ik had vanmorgen een km stand van 487784.

Foto volgt later vandaag.

Netjes Rik

Weet jij dat al, als iemand 500.000km heeft bereikt in een Astra F, dat die dan een nieuwe astra J krijgt bij de opel-dealer?

IMG02492-20120703-1430.jpg

Heb ooit wel eens bij VW gehoord dat de dealers onderling ook een soort "wedstrijdjes" doen wie de golf/polo met de hoogste KM stand kan vinden en de eigenaar kan overhalen om hem in te ruilen op een splinternieuwe golf of polo ;)

@DeMeistah wrote:Heb ooit wel eens bij VW gehoord dat de dealers onderling ook een soort "wedstrijdjes" doen wie de golf/polo met de hoogste KM stand kan vinden en de eigenaar kan overhalen om hem in te ruilen op een splinternieuwe golf of polo ;)

Mogen ze ook wel bij de opel doen, mits ik dan een gratis nieuwe astra j krijg of de insigina 2.8 turbo :wub king:

Hmmmmm, had AstraTD niet zo'n slappe smoes laatst tegen mij ???

Degene die als eerste 500.000 voorbij ging kreeg een Astra Sportstourer ?

Rik :jerry

@KadAstra-EF wrote:Hmmmmm, had AstraTD niet zo'n slappe smoes laatst tegen mij ???

Degene die als eerste 500.000 voorbij ging kreeg een Astra Sportstourer ?

Rik :jerry

haha sjit je hebt het nog onthouden ook :jerry :jerry

@KadAstra-EF wrote:heb je ook een :kewlpics ?

Leuk zo'n standje :shock:

Helaas niet toen ik het ontdekte zat het al op de 131316 toen had het geen nut meer zag er niet meer mooi uit, maar heb em wel gepasserd :mrgreen:

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

Terug
Naar boven