• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

post hier je km stand

@fisherman wrote:Astra J 1.4 turbo 120 pk.

Vandaag precies de 32000 km stand gepasseerd. Wilde eigenlijk een fotootje maken, maar zat midden op de snelweg.

Wat ik me afvraag, blijven sommigen nu gewoon rondjes rijden als ze bijna aan een bepaalde km stand zitten om zo een foto te kunnen maken ofzo?

Als ik weet dat ik bijna een bepaalde kmstand heb, vooral dat ik veel in de stad rij, zet ik het foto toestel klaar dat ik alleen op het knopje hoef te drukken.

Geld ook voor op de snelweg.

IMG02827-20120821-2223.jpg

Toevallig bij aankomst thuis king: nog een dikke maand :wors :wors :wors :thumbup

@Japs wrote:Ik had een Hyundai Excel waarvan de klok terug liep als ik achteruit reed.... :shock:

Haha, dat doet mn F ook als ik het doe :shock:

De dagteller tenminste.........

Rik :D

@KadAstra-EF wrote:@Japs wrote:Ik had een Hyundai Excel waarvan de klok terug liep als ik achteruit reed.... :shock:

Totale teller ook hoor ;) Pa had toen met de DTL op een weggetje 300.000km precies, maar liep dood, moesten we achteruit en ja hoor stond er weer 299.999km op het klokje :jerry

@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:@Japs wrote:Ik had een Hyundai Excel waarvan de klok terug liep als ik achteruit reed.... :shock:

Totale teller ook hoor ;) Pa had toen met de DTL op een weggetje 300.000km precies, maar liep dood, moesten we achteruit en ja hoor stond er weer 299.999km op het klokje :jerry

Mooi zo, Op de rollerbank met dat ding en 200.000 km terugrijden :jerry

Niet op de rollenbank, gewoon de chassisbalken op een paar blokken zetten met de wieltjes in de lucht, en dan volgas achteruit ;)

@RISL wrote:Niet op de rollenbank, gewoon de chassisbalken op een paar blokken zetten met de wieltjes in de lucht, en dan volgas achteruit ;)

Ja, dan pleur je van de bokken af en dan wordt je gelanceerd met de snelheid van een raket die dan met 10 minuten op Mars geland is :jerry

@RISL wrote:Niet op de rollenbank, gewoon de chassisbalken op een paar blokken zetten met de wieltjes in de lucht, en dan volgas achteruit ;)

Schiet echt niet op hoor... misschien max 40km/u in achteruit. tel de uren maar uit en brandstof :jerry

376771_4076874233218_1171973982_n.jpg

315.000km te pakken. Verwachting is dat ie eind dit jaar op 330.000km staat, als die dat volhoudt tenminste...

Mijn pa heeft 8 jaar terug zijn Vectra A 1.8i op gas met 332.000km ingeruild op een Bmw 320d. Die staat nu op 295.000 en...motorisch gewoon op. :hmmz

@1405 wrote:Mijn pa heeft 8 jaar terug zijn Vectra A 1.8i op gas met 332.000km ingeruild op een Bmw 320d. Die staat nu op 295.000 en...motorisch gewoon op. :hmmz :shock: :shock: :shock:

Terug
Naar boven