• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

post hier je km stand

@astraTD wrote:@Gerrit78 wrote:Het moment waar het hele Opel forum op gewacht heeft :jerry :jerry

Nog 99km :jerry

IMG02961-20120922-0938_zpsd704622d.jpg

FILMPJE MAKEN, FILMPJE MAKEN :jerry :jerry

Rik :D

Helaas rik geen filmpje.

Sneller dat ik dacht.. maar zag leuke velgen staan op marktplaats en ben in de auto gesprongen. banden hadden 7mm profiel, bij aankomst zeikanten kaal, dus laten liggen :thumbdown

Maar dat mocht het ritje niet bederven op de terug weg 500.000km op de teller gezet.

SAM_0651_zpsba20bac9.jpg

SAM_0652_zpsdbaedc43.jpg

SAM_0653_zps6c90a956.jpg

SAM_0654_zps13530ffd.jpg

SAM_0655_zps6d2d34f2.jpg

SAM_0656_zps34adf3ee.jpg

SAM_0657_zps567d45d4.jpg

SAM_0658_zps3038e45d.jpg

@astraTD wrote:Helaas rik geen filmpje.

Sneller dat ik dacht.. maar zag leuke velgen staan op marktplaats en ben in de auto gesprongen. banden hadden 7mm profiel, bij aankomst zeikanten kaal, dus laten liggen :thumbdown

Maar dat mocht het ritje niet bederven op de terug weg 500.000km op de teller gezet.

SAM_0651_zpsba20bac9.jpg

SAM_0652_zpsdbaedc43.jpg

SAM_0653_zps6c90a956.jpg

SAM_0654_zps13530ffd.jpg

SAM_0655_zps6d2d34f2.jpg

SAM_0656_zps34adf3ee.jpg

SAM_0657_zps567d45d4.jpg

SAM_0658_zps3038e45d.jpg

Mijn respect heb je pas als ie weer op 0000000 staat :jerry

@astraTD wrote:Helaas rik geen filmpje.

SAM_0651_zpsba20bac9.jpg

SAM_0652_zpsdbaedc43.jpg

SAM_0653_zps6c90a956.jpg

SAM_0654_zps13530ffd.jpg

SAM_0655_zps6d2d34f2.jpg

SAM_0656_zps34adf3ee.jpg

SAM_0657_zps567d45d4.jpg

SAM_0658_zps3038e45d.jpg

gefeliciteerd Phil.

nu op naar de 1.000.000? :P

1miljoen zou te gek zijn whahaha.. dan moet ik het nog 11jaartjes met hem volhouden :hmmz :hmmz en ten 2de houd hij het vol.

Nee maar die 1miljoen komt er sowieso niet... Ik sta nu op het punt om te gaan werken of verder studeren ... dus misschien gaat die binnen 4maand eruit.

Ligt aan de kilometers wat ik dan ga maken.

@astraTD wrote:1miljoen zou te gek zijn whahaha.. dan moet ik het nog 11jaartjes met hem volhouden :hmmz :hmmz en ten 2de houd hij het vol.

Nee maar die 1miljoen komt er sowieso niet... Ik sta nu op het punt om te gaan werken of verder studeren ... dus misschien gaat die binnen 4maand eruit.

:wtf

echt waar? zonde.

maar zolang hij er is, blijf ons op de hoogte houden. :P

@FnF_racer wrote:@astraTD wrote:1miljoen zou te gek zijn whahaha.. dan moet ik het nog 11jaartjes met hem volhouden :hmmz :hmmz en ten 2de houd hij het vol.

echt waar? zonde.

Helaas waar.

Zolang ik kan genieten doe ik het met alle plezier.. Zo'n auto als deze krijg ik misschien nooit meer tot beschikking.

( nog nooit langs de weg gestaan met hem in 3/5jaar/150.000km)

@astraTD wrote:@FnF_racer wrote:@astraTD wrote:1miljoen zou te gek zijn whahaha.. dan moet ik het nog 11jaartjes met hem volhouden :hmmz :hmmz en ten 2de houd hij het vol.

echt waar? zonde.

Helaas waar.

Zolang ik kan genieten doe ik het met alle plezier.. Zo'n auto als deze krijg ik misschien nooit meer tot beschikking.

( nog nooit langs de weg gestaan met hem in 3/5jaar/150.000km)

Schorsen geen optie ????

Die tuin van jou is net zo groot als de provincie Friesland :jerry

Rik :D

Word dan in geruild voor een 2liter F station, of een wegenbelasting vrije Mercedes diesel.

Maar ik ga nou niet te hard vooruit lopen, ik merk het van zelf wel, wie weet rij ik over 5 jaar nog in deze diesel.

Terug
Naar boven