• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Post hier je schraap filmpjes.

opel-devil

Post weinig
s6300729pc2.jpg

Ik had een idee voor een nieuw topic dat gaat over het schrapen en aanlopen van je auto.

Het is de bedoeling dat je niet filmpjes gevonden van youtube hierop plaatst maar echt een filmpje van je eigen auto. Dus hierbij nog even mijn bijdrage voor een aftrap van dit topic.

2 vrienden van me schrapen wel maar ik net niet :P

Hier even gezellig met ze allen schrapen.

ineens heb je het.................................................je wordt veegwagen bij de gemeente:jerry

(sorry kon et niet laten:P)

maar wel lekker laag allemaal:thumbup

Hhaha als ik met mn bwm over een bepaalde drempel in Zwolle ga....dan hoor je BAMMMMM....

Dan raakt ie de versnellingsbak ofzo :P

Doet me nix...doorrijden!

origineel gepost door Melvivio

Hehe, dit moet wel echt het meest zinloze, doch brilliantste topic zijn van 2009 ;)

Ach ja, af en toe een beetje zin tussen de onzin moet kunnen he ;)

Misschien komt dit topic beter tot zijn recht in het "algemeen" gedeelte, er zijn niet zo veel leden die EN Vectra rijden, EN schrapen" :D

origineel gepost door Vec Station

is alweer 2 jaar oud dit filmpje, nu zou het helemaal een probleem geweest zijn met de nieuwe achterbumper :o

blijft een leuk filmpie!!!

Ik zit nu aan de voorzijde op 8cm en heb eigenlijk geen last van normale drempels.

Echter woonerven en parkeergarages zijn taboe voor me.

Terug
Naar boven