• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Post hier je Vectra Vakantiefoto's 2013

GTS Power

Woont hier bijna
aangezien er vele leden weer een mooi vakantieplekje hebben opgezocht,neem ik aan dat er ook weer vectra vakantiefoto's zijn gemaakt ;)

zelf ben ik naar het garda meer in Italie geweest.

hier mijn aandeel:

Photo04-08-12130209.jpg

DSC_1436.jpg

DSC_1442.jpg

San Marino, Italie.

Dag voor vertrek, 4 weken geen was beurt gehad en 36 graden :afro

Rechts m'n vouwwagen met tarp, ideaal verblijf :thumb

IMG_2839.jpg

Groet jraaf

@Baba wrote:Na 3400 kilometer, 11 dagen regen en overstromingen, ziet onze bolide er wat minder fris en fruitig uit :(. Voor de afwisseling stond ik hier nu wel eens aan de goede kant van de weg aangezien wij de vakantie hebben doorgebracht in engeland ;). Aja nu is ie weer gepoetst en staat ie weer te glimmen :). Ik zal binnenkort mijn eigen topic starten en daar onze vec eens in het zonnetje zetten. Tot die tijd, hieronder mijn bijdrage

Vakantie2012.png

P.S. mooie fotos heren :)

Good looking veccie c2 Baba :afro

Groet jraaf

Na 3400 kilometer, 11 dagen regen en overstromingen, ziet onze bolide er wat minder fris en fruitig uit :(. Voor de afwisseling stond ik hier nu wel eens aan de goede kant van de weg aangezien wij de vakantie hebben doorgebracht in engeland ;). Aja nu is ie weer gepoetst en staat ie weer te glimmen :). Ik zal binnenkort mijn eigen topic starten en daar onze vec eens in het zonnetje zetten. Tot die tijd, hieronder mijn bijdrage

Vakantie2012.png

P.S. mooie fotos heren :)

Ik zal volgende week effe wat foto's schieten als we op vakantie zijn in Luxemburg.

(BTW is het goed hoorbaar met een dakkoffer d'r op ? heb een Hapro Probox 320 die dan op de Vectra gaat)

Ook de mijne maar ff ! Was al in Mei , maar daarom niet minder leuk !

Midden Zweden , Varmland , Arvika kommun :

IMG_0572Kopie.jpg

Bij ons huisje midden in het bos ( 6km van de 'verharde' weg )

IMG_0805Kopie.jpg

Lekker vies !

IMG_0890Kopie.jpg

IMG_0828Kopie.jpg

Zoonlief probeerde de klep dicht te doen !

IMG_1135Kopie.jpg

Bij de haven van Mariestad

2012-04-22141405joel.jpg

Bij de Lidl samen met een OPC-liner !

IMG_1244Kopie.jpg

IMG_1282Kopie.jpg

En op de boot !

king:

@helmer opelfan wrote:@speaker wrote:@helmer opelfan wrote:Mooie plaatjes peter :kewlpics met welke boot vaarden jullie ?

Met Puttgarden - Rødby en Helsingør - Helsingborg

Scanlines. Geregeld met de vrachtwagen mee overgeweest

Klopt !

@vanieba wrote:Ik zal volgende week effe wat foto's schieten als we op vakantie zijn in Luxemburg.

(BTW is het goed hoorbaar met een dakkoffer d'r op ? heb een Hapro Probox 320 die dan op de Vectra gaat)

Ik heb de Hapro carver 6.4 (420 liter)

Ik heb er erg weinig last van gehad. Zelfs niet met een snelheid van 180.

Het ruist wel wat maar ik had geen irritant gefluit of geklapper of zoiets :thumbup

Fijne vakantie alvast :thumbup

Terug
Naar boven