• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Prijzen Ronal 400 Velgen

Christian-tsx

Post veel
kan iemand mij zeggen wat tegenwoordig 4 ronal 400 velgen 2e hands kosten?

het gaat om de maat 7x15. ik kan een set kopen, maar weet niet of de vraagprijs goed is. ik heb namelijk geen idee wat dat spul tegenwoordig kost, omdat het zo weinig te koop is.

de 4 velgen zijn zonder banden, zonder schade, moeten nog wel wit gespoten worden.

ik moet het op korte termijn weten, voordat ze verkocht zijn.

een setje ronals passen toch het mooiste onder de kadett400:wub

Denk dat de prijzen wel richting de 750 euro voor een setje gaan. Laatst werden er voor 250 euro per stuk op ebay aangeboden, maar daar was weinig interesse voor. De 8j's gaan in goede staat richting de 400-500 euro per stuk :wtf

deze zijn het. 600 euro voor de 4 velgen. 15 inch, dus niet de trx?

aangezien ze bijna niet voorbij komen, wil ik er snel bij zijn, om toch ronals onder de kadett te hebben.

het duurt niet lang meer voordat ie weer op wielen komt te staan

Ja let op, als er 7x15 op staat (erin gegoten) dan is het goed. Dat moet staan zoals dit:

velgy.jpg

Voor die prijs zou ik het persoonlijk wel doen, ze zien er netjes uit.

Als het idd 7X15 is dan is de 600 Euro best een mooie koop,

de rest van de auto is eigenlijk minder interresant.

de koop gaat door, en het kan verzonden worden, gelukkig, enkel reisje volgens de routeplanner 2.5-3uur :o benk anders een hele zaterdag kwijt, en die zijn me al zo dierbaar.

breder was mooier, maar dit gaat sowieso wel mooi staan denk ik. heb ze volgende week wel binnen. dit topic kan wat mij betreft wel op slot

als ik zo lees wat 8j's kosten, gaat me dat wat te ver:hmmz laat staan 9 of 10j

9J is er niet origineel. 10J zal niet veel duurder zijn, aangezien die banden stervensduur zijn. Er zijn ook genoeg mensen die 10J's voor 8J's willen ruilen. 2 8J's achter zou ook leuk zijn toch?

10 J niet veel duurder? :D :D

€500,- per stuk, 8J ging voor €700,- per stuk en ik ken erbij die er meer voor vragen.

en dan nog maar afwachten of ze recht zijn.

hier ook, heeft alleen (gelukkig) iets minder gekost.

als ik nu nog een setje stuurarmen had, dan kon ik ophouden met werken

origineel gepost door Manta-aero

9J is er niet origineel. 10J zal niet veel duurder zijn, aangezien die banden stervensduur zijn. Er zijn ook genoeg mensen die 10J's voor 8J's willen ruilen. 2 8J's achter zou ook leuk zijn toch?

voor de 10 j velgen kan je ook 8j et 3 nemen:P dan kan je gewoon met een 225 band rijden

hier mijn et3 velgen

DSCF8237.jpg

ja 2 van die velgen passen mij ook nog wel, voor achterop. maar eerst maar eens afwachten, het lag al niet in de planning om zulke bedragen voor velgen uit te geven.

ik had anders deze set velgen gekocht:

iets goedkoper en met banden, maarja nu kwamen deze ronals dus voorbij.:)

Heel mooi, valt niet mee om nog een setje te vinden!

@chrsitian-tsx

Deze waren toch voor de Kadett 400, wat komt daar nu op?

Terug
Naar boven