• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Privacy Shades voor de Vectra GTS

zorro4500

Post weinig
Hallo,

Ik had privacy shades besteld voor de GTS maar krijg nu een mail van de leverancier dat die niet geschkt zijn voor de GTS :shock: . Ik had ze besteld bij Winparts. Heeft iemand van jullie ervaringen met privacy shades? En zo ja van welk merk? Passen ze wel goed?

Ik hoor graag

grtz Johan

Shades zijn gisteren aangekomen. Heb er € 125,00 voor betaald. Heb ze er meteen ingeklikt en het ziet er netjes uit. Zal er vandeweek foto's van plaatsen. Maar 200 euri voor tinten is echt goedkoop. Waarom moet alles hier in Nederland toch zoveel duurder zijn??? :???:

Misschien binnenkort toch maar eens een keer naar de Heimat en de shades raak ik ook wel weer kwijt.

Las laatst in een regionale krant hier dat een dealer onderhoudsbeurt in Duitsland gewoon 35% procent goedkoper is dan in Nederland.

ik heb er ook over gelezen en het schijnt goed te passen, maar wel raar dat ze

het niet hebben voor de gts, het leek mij ook wel wat voor mijn b1-station

en ben je het zat dan verweider je het zo.

gr, jac.

Alternatief voor ramen tinten. Zwart stof/gaas wat in je raamkozijn geklikt zit. Volgens zeggen kun je er zelfs met ramen open mee rijden.

Op ebay.de kun je ze ook voor de GTS krijgen.

Groet jraaf

Heb er geen foto van, ik heb ze er origineel inzitten.

Zitten in de deur bekleding, je kan ze uitrollen en dan aan de bovenste raamstijl vast klikken.

Ideaal met kinderen achterin.

Ze zijn echt ideaal en ja kan er met de ramen open mee reiden. Op de snelweg met 130km ook geen probleem. Ik heb ze gehad in mijn Astra g station en nu in mijn vectra c sw.

Weet ook dat er twee leveranciers zijn sonniboy en privacy shades

zelf heb ik ze van Sonniboy waren iest goedkoper en passen in mijn vectra sw perfect

oke nice king:

Waarom hebben sommige stations getinte ruiten en andere niet?? Is dit gewoon een optie? Of een bepaalde uitvoering?? Of??

21696010.jpg

opel-vectra-station-wagon-2006-3.jpg

@kadettgte@freeler.nl wrote:
http://img850.imageshack.us/img850/6060/zonneweringvectrac002.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;.

http://img269.imageshack.us/img269/998/zonneweringvectrac003.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;.

Van de winter gekocht op marktplaats voor de vec c station zijramen deuren zijachterruit en achterklep.

Past prachtig mooi voor 125 eurie's

gr Leo.

Is inderdaad wel heel gaaf zeg.. :afro

Je kan ze meteen monteren..??

Ik heb afgelopen september mijn Insignia ST voor 199 euries in Duitsland laten tinten. Alle achterramen en de klep. Had ook voor die losse zonneschermen gekeken maar vond getinte ramen toch wat sjieker! Is het prijsverschil wel waard dacht ik zo.

Greetz Roel

Getint-1.jpg

@opel-limbo wrote:Ik heb afgelopen september mijn Insignia ST voor 199 euries in Duitsland laten tinten. Alle achterramen en de klep. Had ook voor die losse zonneschermen gekeken maar vond getinte ramen toch wat sjieker! Is het prijsverschil wel waard dacht ik zo.

Greetz Roel

Hmmm, das een nette prijs. Kun je me een adresje PM'en?

@opel-limbo wrote:Ik heb afgelopen september mijn Insignia ST voor 199 euries in Duitsland laten tinten. Alle achterramen en de klep. Had ook voor die losse zonneschermen gekeken maar vond getinte ramen toch wat sjieker! Is het prijsverschil wel waard dacht ik zo.

Greetz Roel

Getint-1.jpg

Ziet er super uit :thumb

Maar zijn de ramen niet te donker volgens de Nederlandse wetgeving?

Hier ook privacy shades standaard in m'n vectra.

Erg handig, maar ga toch mijn achter ramen zeker nog blinderen met de tijd

@evertfisherman wrote:@opel-limbo wrote:Ik heb afgelopen september mijn Insignia ST voor 199 euries in Duitsland laten tinten. Alle achterramen en de klep. Had ook voor die losse zonneschermen gekeken maar vond getinte ramen toch wat sjieker! Is het prijsverschil wel waard dacht ik zo.

Greetz Roel

De ramen zijn niet donkerder dan de standaard af-fabriek getinte. Komt op de foto donkerder over dan het in werkelijkheid is. Maar resultaat is echt mooi geworden. Vond de prijs destijds errug meevallen.

Greetz Roel

@evertfisherman wrote:@opel-limbo wrote:Ik heb afgelopen september mijn Insignia ST voor 199 euries in Duitsland laten tinten. Alle achterramen en de klep. Had ook voor die losse zonneschermen gekeken maar vond getinte ramen toch wat sjieker! Is het prijsverschil wel waard dacht ik zo.

Greetz Roel

Getint-1.jpg

Wat een geweldige auto! :wors :wors

Terug
Naar boven