• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Privacy Shades voor de Vectra GTS

@opel-limbo wrote:Ik heb afgelopen september mijn Insignia ST voor 199 euries in Duitsland laten tinten. Alle achterramen en de klep. Had ook voor die losse zonneschermen gekeken maar vond getinte ramen toch wat sjieker! Is het prijsverschil wel waard dacht ik zo.

Greetz Roel

199€ is inderdaad een nette prijs :thumbup en het ziet er echt VET uit op de Insignia ! :wub

ruiten tinten staat bij mij ook nog op de planning,maar een ritje duitsland is er mij toch net wat teveel aan..

hou het wel in het Belgische, voor die 21€ meer ;) http://www.ruitentinten.be/Default.aspx

Voor die €21 euries meer is de keuze snel gemaakt!!! Dan zou ik ook naar Belgie gaan als dat dichterbij is! Wel foto's als je bent geweest!!

Greetz Roel

Zelf (gedeeltelijk) gedaan... 40 euro... (oke achterraam dan niet..)

06092009293.jpg

19042010975.jpg

Het ziet er wel vet uit hoor.

Ik twijfel puur vanwege de vraag of het wel goed blijft plakken en niet gaat loslaten of dat er luchtbellen onder komen.

@evertfisherman wrote:Het ziet er wel vet uit hoor.

Ik twijfel puur vanwege de vraag of het wel goed blijft plakken en niet gaat loslaten of dat er luchtbellen onder komen.

Her zit er nu bijna drie jaar op. Geen1! luchtbelletje te zien! Je moet het er ook wel goed opzetten. Het begint nu aan de bovenkant iets los te raken. Maar dat zie je alleen als je achterraam open is. (als je goed kijkt) Op de achterste twee ruiten zit het nog heeeeel strak.

Het is wel een secuur en zenuwslopend, tijdrovend klusje als het er goed op moet. Voor 200 van alle gezeur af, garantie, en iemand die het voor je doet, vind ik geen slechte prijs hoor!

zorro4500, heb je ook foto,s van hoe het gemonteerd zit, ben wel er wel nieuwschierig naar,

ik wil het ook wel in mijn vec-b.

gr, jac.

@zorro4500 wrote:

Las laatst in een regionale krant hier dat een dealer onderhoudsbeurt in Duitsland gewoon 35% procent goedkoper is dan in Nederland.

BELASTING! Wat je hier per maand aan de wegenbelasting betaald betaal je in Duitsland per jaar :ass

In Engeland zijn de onderdelen ook veel goedkoper en de werkuren ook. Bij de VOD betaal je rond de 90 euro per uur :vertag Leuk voor als ze er niet achter kunnen komen wat het probleem is......

Groet jraaf

dat ziet er toch wel mooi uit, niet verkeert voor dat geld, bedankt dat je ff een foto geplaatst heb.

gr, jac.

Ik heb die dingen standaard ingebouwd in de deurpanelen in m'n GTS,

heeft dat dan met uitvoeringen te maken ofzo ?

Terug
Naar boven