• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

probleem automaat monza

dan zal ik de originele binnensteken voor een nieuw koelrooster

zou zo n 145€ kosten zonder btw

grtz

Nope de 2500E is pas in de A2 verschenen jij moet een A2 radiateur hebben....Die zijn gelijk 2500 en 30E of de 4 cilindertjes een kleinere koeler hebben weet ik niet verwacht het niet.

2800 was in de A1 te krijgen en die hebben een iets ander koelsysteem..En andere radiateur en die niet in een A2 te gebruiken zonder wat aan te passen,maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk gaat.

dan zal ik de originele binnensteken voor een nieuw koelrooster

zou zo n 145€ kosten zonder btw

grtz

heb nog een vraagje heeft wel niks met de radiator te maken

maar de monza had GEEN tankdop op de tank zitten had er al verschillende geprobeert kadett c , die van mijne rekord e1

en er is geen da past

heb dan eentje gekocht bij opelclassic dat voor een monza past

maar die past ook niet

zal moeten kijken voor een universele denk ik

het is dus de omtrek die in het gat van de vulhals moet die niet past zou moeten kleiner zijn dan 37mm

grtz

heb nog een vraagje heeft wel niks met de radiator te maken

maar de monza had GEEN tankdop op de tank zitten had er al verschillende geprobeert kadett c , die van mijne rekord e1

en er is geen da past

heb dan eentje gekocht bij opelclassic dat voor een monza past

maar die past ook niet

zal moeten kijken voor een universele denk ik

het is dus de omtrek die in het gat van de vulhals moet die niet past zou moeten kleiner zijn dan 37mm

grtz

Opel4ever heeft die benzinedoppen wel liggen, radiateuren ook. Sennie en Commo C benzinedoppen zouden moeten passen.

Verschil ook bij A1 radiateuren is de vulopening op de radiateur. De radiateur van de A2 heeft die niet, dat systeem wordt bijgevuld via het expansievat.

Carburateurs hebben een andere dikte vulpijp als injectie tanks..

Ga gewoon naar een automaterialen zaak en pak de juiste dop,dit heb ik ook gedaan paar sent heb je een afsluitbare dop.

Opel4ever heeft die benzinedoppen wel liggen, radiateuren ook. Sennie en Commo C benzinedoppen zouden moeten passen.

Verschil ook bij A1 radiateuren is de vulopening op de radiateur. De radiateur van de A2 heeft die niet, dat systeem wordt bijgevuld via het expansievat.

tankdop komt in orde

heb nog een vraagje wilde de monza in de garage zetten maar achteruit reed hij voorruit niet

het is dus een automaat maar hoe werkt da precies

ben gewend van schakel bakken te hebben

dusja een beginner in automaat bakken

grtz chriske

Carburateurs hebben een andere dikte vulpijp als injectie tanks..

Ga gewoon naar een automaterialen zaak en pak de juiste dop,dit heb ik ook gedaan paar sent heb je een afsluitbare dop.

dus de monza rijd nu enkel maar achteruit ??

met wat geluk hoef je enkel de bak olie en filter te vervangen..

anders de gehele bak.

tankdop komt in orde

heb nog een vraagje wilde de monza in de garage zetten maar achteruit reed hij voorruit niet

het is dus een automaat maar hoe werkt da precies

ben gewend van schakel bakken te hebben

dusja een beginner in automaat bakken

grtz chriske

ja vond het ook al raar juist achteruit

allee ga eerst een shet olie peil controleren mss dat dit ook erg laag staat

grtz

dus de monza rijd nu enkel maar achteruit ??

met wat geluk hoef je enkel de bak olie en filter te vervangen..

anders de gehele bak.

doe het dan wel bij warme motor, en na de keuzehendel in alle standen gehad te hebben in de P zetten met draaiende motor.

ja vond het ook al raar juist achteruit

allee ga eerst een shet olie peil controleren mss dat dit ook erg laag staat

grtz

doe het dan wel bij warme motor, en na de keuzehendel in alle standen gehad te hebben in de P zetten met draaiende motor.

Terug
Naar boven