• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

probleem met 2000 f in de boord komputer

Er staat wel een heel topic op tis to web waar in staat dat je na 1989 met tech1 of sleutel foutcodes kunt uitlezen en daarvoor moet je een zelfdiagnose laten uitvoeren maar dat is nogal ingewikkeld op tis to web omdat de linken naar bepaalde pagina's een "beetje"krom lopen. Maar ben nog bezig.

Motorcomputers uit die tijd kregen toen wel diagnose met geheugen..

De Digitellers van de vectra-A en Senator/Omega kon je ook uitlezen, en programmeren

Willem

Eerst maar eens weten hoe oud de vectra is en dan verder kijken is in ieder geval erg moeilijk als er geen diagnose gesteld kan worden met tech1.

origineel gepost door wim-v6

Bij de Tijd...

kans dat een van de stelknopjes op middenconsole blijft plakken

Willem

Dat zou best eens kunnen bij mij, het gaat namelijk niet helemaal soepel... Morgen eens lostrekken, nooit op gelet eigelijk dat die F er stond...

Zo zie je maar weer, ik leer met de dag weer wat bij hier op t forum :D

origineel gepost door opeltechniek

Eerst maar eens weten hoe oud de vectra is en dan verder kijken is in ieder geval erg moeilijk als er geen diagnose gesteld kan worden met tech1.

ik heb een tach1 en kom hier niet in

:thumbdown

origineel gepost door royke2000

origineel gepost door opeltechniek

ik heb een tach1 en kom hier niet in

:thumbdown

Je komt er ook niet in met een Tech-! al vaker geprobeert, maar gaat niet..

Willem

dat wist ik al maar iedereen wil het blijven proberen

is toch wel iemand die dit ooit heeft gehad?

ik bou al 15 jaar auto's en heb nog nooit een probleem van de f in de bc kunnen vinden

of de buiten temp of de schakkelaar verder heb ik nog nooit een probleem gehad

maar in het momenteel verbruik snap ik niet?

kan ook geen fout vindende benziene meter werkt perfekt heb orgineel digidach van vectra!

wie o wie weet het ????

Terug
Naar boven