• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

probleem met groot licht (opel Sintra)

vectra208v

Post veel
Ik heb een probleempje met de verlichting en met name groot licht.

Ten eerste vind ik (en mede weggebruikers) mijn verlichting wat zwakjes en heb vandaag dus even nieuw lampen erin gezet om te kijken of het probleem opgelost was :???:

Nee dus....

Het volgende probleem is dat mijn grootlicht het niet doet nadat ik de lampjes heb vervangen.

Eerst deed het linker dimlicht het ook niet,maar na iets gepruts aan de stekker deed die het weer.

Alleen het groot licht niet. Waar kan dat aan liggen?

Ik heb alle zekeringen al gecontroleerd maar die waren goed.

Nu zei mijn overbuurman en Collega (astra 1.8 16v sport :D ) dat het misschien aan de handel aan het stuur ligt...zou dat kunnen (alles kan)

gr.Paul

meten is weten, maar ik denk dat je collega door gaat voor de wasmachine :D

mijn zus/zwager hadden het zelfde probleem

wees blij dat je geen espace hebt gekocht als (kinder)vervoer

frans en electronica :puke

meten is weten, maar ik denk dat je collega door gaat voor de wasmachine :D

mijn zus/zwager hadden het zelfde probleem

wees blij dat je geen espace hebt gekocht als (kinder)vervoer

frans en electronica :puke

Ik ga binnenkort ook kijken voor xenon (6000k)...dan weet ik zeker dat ik genoeg licht heb :D

en die handel zou best wel eens kunnen idd.

Ook wil ik de stekkers bij de lamp vervangen of ff goed schoonmaken (corrossie/aanslag op de 3 "schoentjes")

maar ik denk dat de buurman/collega liever voor de vectra B2 gaat :D alleen moet die die wel zelf betalen hahahahahaha

Ik ga binnenkort ook kijken voor xenon (6000k)...dan weet ik zeker dat ik genoeg licht heb :D

en die handel zou best wel eens kunnen idd.

Ook wil ik de stekkers bij de lamp vervangen of ff goed schoonmaken (corrossie/aanslag op de 3 "schoentjes")

maar ik denk dat de buurman/collega liever voor de vectra B2 gaat :D alleen moet die die wel zelf betalen hahahahahaha

Terug
Naar boven