• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

PROBLEEM MET STUURBEKRACHTIGING EN NIET MEER STARTEN

VANDAAG HEEFT MIJN ZOON MET MIJN VECTRA EEN PROBLEEM GERKEGEN, IN DISPLAY GAAT EEN STUUR MET UITROEPTEKEN BRANDEN, NA UITZETTEN START AUTO NIET.

kAN DIT ZIJN OMDAT HYDRAULIC FLUID ONDER PEIL IS OF IS ER IETS ANDERS AAN DE HAND?

MORGEN IIG AUTO OPHALEN EN HOOP HIIER WAT TIPS TE KRIJGEN. hOPELIJK NIET NAAR GARAGE MET bc PROBLEMEN WANT DAT KOST ALTIJD VEEL €.

GROET

RUUD VALENTIJN

heb je een foto van dat lampje?

anders even uitlezen.

dit kun je ook zelf doen met een laptop en een Opcom setje.

@Spacejam wrote:Caps lock kapot?

ik denk het :jerry

zo vervelend dat mensen dat altijd doen.

heb je een foto van dat lampje?

anders even uitlezen.

dit kun je ook zelf doen met een laptop en een Opcom setje.

@Spacejam wrote:Caps lock kapot?

ik denk het :jerry

zo vervelend dat mensen dat altijd doen.

Gisteravond gestart m.b.v andre auto en startkabels. Na 15 minuten gereden te hebben weer thuis en symptomen zijn nog hetzelfde. Graag advies

mogelijk accu defect? dit ga ik testen met optimate lader

dynamo defect, dit is te tesetn door te kijken of verlichting feller gaat banden bij gasgeven

de BC geeft ook rare meldingen dat lichten kapot zijn.

Even vereder puzzelen, dynamo verwacht ik eigenlijk lampje laadstrrom wat gaat branden maar dit is uit bij draaiende motor.

Contacten nagezien, deze zitten goed en zijn schoon.

Iemand enig idee wwar ruidynamo in omgeving Rotterdam voor niet teveel € te plaatsen is en die evt onderzoek kan doen?

Groet

Ruud valentijn

Dynamo kan te weinig stroom leveren en stuurbekrachtiging EHPS vraagt erg veel stroom.

Wel het is wel nl vreemd dat je na accu opladen weer even rijden kon... accu kan ook stuk zijn maar dynamo lijkt me eerder

Gisteravond gestart m.b.v andre auto en startkabels. Na 15 minuten gereden te hebben weer thuis en symptomen zijn nog hetzelfde. Graag advies

mogelijk accu defect? dit ga ik testen met optimate lader

dynamo defect, dit is te tesetn door te kijken of verlichting feller gaat banden bij gasgeven

de BC geeft ook rare meldingen dat lichten kapot zijn.

Even vereder puzzelen, dynamo verwacht ik eigenlijk lampje laadstrrom wat gaat branden maar dit is uit bij draaiende motor.

Contacten nagezien, deze zitten goed en zijn schoon.

Iemand enig idee wwar ruidynamo in omgeving Rotterdam voor niet teveel € te plaatsen is en die evt onderzoek kan doen?

Groet

Ruud valentijn

niet zo vreemd, klinkt als een defecte dynamo, hij laad i.i.g. niet meer bij.

Bij mij viel de stuurbekrachtiging ook als eerste uit toen de dynamo kapot ging, daarna de radio, laadstroomlampje brandde bij mij toen ook niet

Dynamo kan te weinig stroom leveren en stuurbekrachtiging EHPS vraagt erg veel stroom.

Wel het is wel nl vreemd dat je na accu opladen weer even rijden kon... accu kan ook stuk zijn maar dynamo lijkt me eerder

de symthomen zijn inderdaad die van een overleden Dynamo

kijk voor de prijs is op www auto-electric.nl dat is een bedrijf in huizen die leverd nieuwe dynamo,s tegen de gemiddelde ruil prijs .

je kan op de site al zien wat je nodig hebt en wat het kost .

Bert

niet zo vreemd, klinkt als een defecte dynamo, hij laad i.i.g. niet meer bij.

Bij mij viel de stuurbekrachtiging ook als eerste uit toen de dynamo kapot ging, daarna de radio, laadstroomlampje brandde bij mij toen ook niet

Terug
Naar boven