• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Probleem Met Verlichting / Dashboard

bleuopel

Post weinig
Hoi Allemaal

Ik heb een opel omega 2.0 GL 1991

Nu heb ik een probleem

mijn verlichting van mijn dashboard teller werkt maar half

enkel de toerenteller en de km teller zie ik de lichtjes nog branden . Naar de de benzine en koelpeil lichtjes + Afleesklok voor graden en verbruik werken nietmeer. en ook de hele rij lampjes van op dashboard

waar de 4 knoppen staan voor mislampen en 4 kinppers werken nietmeer.

Zit er ergens een zekering voor ????

of heeft er iemand een shema voor het uit elkaar te halen

Hopelijk niet te veel werk hihihhi :P:P:P:P:P:P

Je moet eens kijken in het topic how too. Daar staat alles in. En de druk knoppen kun je met een platte schroevendraaier er zo uit wippen. Gr jack

origineel gepost door Jack-omegax3.0xe

Je moet eens kijken in het topic how too. Daar staat alles in. En de druk knoppen kun je met een platte schroevendraaier er zo uit wippen. Gr jack

Waar vindt ik die topic Jack ??

staat daar de uitleg bij

dash verlicjting zit bij een A niet in delen af gezekerd. heb je niet gewoon lampjes kapot, of een onderbreking, omdat 1 gedeelte wel werkt.

heb zelf geen a gehad.

Maar wat je kunt proberen is de kappen rond het stuurhuis losmaken dan kun je zien waar de schroeven zitten voor het dashboard los te maken.

Gr jack

Terug
Naar boven