• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Probleem met x16szr - nieuwe vraag

o kan dat ook met de opcom

wist ik niet

ben 15vjaar uit het vak geweest

moet weer allemaal wennen toch

maar wat een eletronica tegen woordig he

niet normaal

bij mijn omega zat nog een beetje meer op

kijk wim dat repareren van een kop dat

vergeetje nooit of een bak uit elkaar halen gaat ook nog wel

alleen al die sensoren he

ach komt wel goed toch

kun je dat lampje uit zetten

denk het niet toch

Zo spannend is een NZ SZ of SZR motor niet hoor, Dat is voor ons jonge honden een piece of cake zeg maar..

Ik zou dan maar niet bij een Astra-H of Vectra-C naar Binnen kijken, dat is allemaal Single Wire ofwel Digitale sturing.

willem

Zo spannend is een NZ SZ of SZR motor niet hoor, Dat is voor ons jonge honden een piece of cake zeg maar..

Ik zou dan maar niet bij een Astra-H of Vectra-C naar Binnen kijken, dat is allemaal Single Wire ofwel Digitale sturing.

willem

ik weet het pas nog een kachelweerstand in zo.n vectra gezet

op mijn dikkekop

onder het daschbord gelegen en dat coltec necam

ben ik wel een beetje in thuis

ik weet het pas nog een kachelweerstand in zo.n vectra gezet

op mijn dikkekop

onder het daschbord gelegen en dat coltec necam

ben ik wel een beetje in thuis

Inderdaad prettig dat je weer wat kalmer bent, iedereen heeft wel eens momentje dat je je auto het liefst de deur uitzet. Het is niet altijd even handig om dan achter de pc te kruipen, want dan plaats je wel eens iets waar je ff niet goed over nadenkt, waardoor je iedereen over je heen krijgt.

In ieder geval fijn dat je je auto niet buiten trapt en er weer mee verder gaat. Ik heb even al je vragen gebundeld in dit topic.

Je hebt namelijk gewoon een probleem met je motor en het wordt onoverzichtelijk als je voor ieder vraagje een apart topic opent. Ik zou je willen vragen om alle vragen over je motorblok en de problemen daar omheen in dit topic te houden voor de overzicht.

Alvast bedankt,

RISL

Inderdaad prettig dat je weer wat kalmer bent, iedereen heeft wel eens momentje dat je je auto het liefst de deur uitzet. Het is niet altijd even handig om dan achter de pc te kruipen, want dan plaats je wel eens iets waar je ff niet goed over nadenkt, waardoor je iedereen over je heen krijgt.

In ieder geval fijn dat je je auto niet buiten trapt en er weer mee verder gaat. Ik heb even al je vragen gebundeld in dit topic.

Je hebt namelijk gewoon een probleem met je motor en het wordt onoverzichtelijk als je voor ieder vraagje een apart topic opent. Ik zou je willen vragen om alle vragen over je motorblok en de problemen daar omheen in dit topic te houden voor de overzicht.

Alvast bedankt,

RISL

ja oke

en starten net de

astra en raad eens

2000 toeren zet hem uit

en weer starten toen was het goed

straks even de opcom er aan

mischien nog de oude foutcode er in

toch

even mijn tellergroep eruit slopen

en even naar het ledje kijkken