@RISL wrote:Remvloeistof in het reservoir gieten (niet te ver boven het juiste niveau). Vervolgens één iemand op het rempedaal drukken en loslaten en dat een aantal keer. De andere draait de ontluchtingsnippels open tot er vloeistof uitkomt.
Let op dat je het dopje van je remvloeistofreservoir er wel op doet, maar niet vastdraait. Op die manier kan er wel lucht in het tankje, maar kunnen spetters, veroorzaakt door omhoog komende luchtbellen, nergens heen.
En zo dus alles ontluchten. Je hydraulische koppeling maakt ook gebruik van dit remvloeistofreservoir, dus ik denk ook dat je je koppeling moet ontluchten. Dan houd je dezelfde procedure aan, maar dan met het koppelingspedaal en de ontluchtingsnippel van de koppeling, vlak bij het druklager zit die geloof ik.
En dan als laatst niet vergeten je remvloeistof aan te vullen tot deze op het juiste niveau staat.
Volgens mij vergeet ik niets toch?
Remvloeistof, kijk daar een beetje mee uit, je krijgt het niet uit je kleren en in je ogen prikt het (beide eigen ervaring

)
Dank je wel,maar als ik het goed begrijp moet ik als ik 1 kant vervang ook bij de andere kant ontluchten?
Nu er alleen nog achter zien te komen of ik een hydraulische koppeling hem en zo ja kijken of ik het ontluchtingsnipel kan vinden.
Heeft iemand van eze toevallig een foto waar hij zit en dan bij een x16xel