hallo
ik heb een grote probleem, ik heb mijn waterpomp vervangen en alles is goed gegaan,
tot ik de motor starte ik was vergeten de krukas poeli vast te zetten.
die is er afgeschoten en alles was ineens uit.(hij liep stationair).
zijn de kleppen nu stuk? hij start slecht en blijft niet aan.
tikt niet zo als op youtube van auto's die kapotte kleppen hebben.
kan ik de timing verkeert hebben? ik heb de streepjes van de nokkenassen naar elkaar toe,
en de krukas poeli naar beneden en een stukje naar rechts dan, waar de uitsparing in de kap zit.
ik heb ook toen de auto niet goed was de krukas poeli 360 graden gedraaid ,omdat het 2 keer beneden draaid tegenover 1 keer van de nokkenassen.
ook geen succes . (natuurlijk alle keren voor het starten met de hand rondgedraaid of er niks geraakt word.
ik heb een grote probleem, ik heb mijn waterpomp vervangen en alles is goed gegaan,
tot ik de motor starte ik was vergeten de krukas poeli vast te zetten.
die is er afgeschoten en alles was ineens uit.(hij liep stationair).
zijn de kleppen nu stuk? hij start slecht en blijft niet aan.
tikt niet zo als op youtube van auto's die kapotte kleppen hebben.
kan ik de timing verkeert hebben? ik heb de streepjes van de nokkenassen naar elkaar toe,
en de krukas poeli naar beneden en een stukje naar rechts dan, waar de uitsparing in de kap zit.
ik heb ook toen de auto niet goed was de krukas poeli 360 graden gedraaid ,omdat het 2 keer beneden draaid tegenover 1 keer van de nokkenassen.
ook geen succes . (natuurlijk alle keren voor het starten met de hand rondgedraaid of er niks geraakt word.