• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Probleem!!

Hallo allemaal!

Ik heb een probleem met mijn corsa.

Ik zat net in de auto.. en het regende nogal hevig...

En telkens als ik stuurde, kwam er ergens onder het stuur vandaan, een hele straal water.

Kan iemand me hierbij helpen wat dit kan zijn?

Michelle

Check even het rubber rond om de stuurkolom.

Waarschijnlijk zit er in het rubber een scheur waardoor er water naar binnen kan komen.

Niet te lang mee doorrijden, het kan namelijk sluiting veroorzaken ;)

Het wordt btw erg gewaardeerd als je je even voorstelt. :thumbup

Tijdens een regenachtige zondag & dinsdag nog maar eens gaan rijden.. En wat denk je...

Geen water:hmmz

Mijn moeder en vader (die de auto voor mij hadden) hebben dit in het verleden ook maar één keer gehad, en verder nooit.

Hij is toen ook naar de garage geweest, en toen is er ook niks gevonden.

Ik heb wel de rubbertjes na laten kijken, en een aantal waren inderdaad een beetje aan het verslijten. Deze laat ik wel nog maken, en dan zie ik wel of er nog een keer ergens water vandaan komt.

ff je waterafvoer onder je parafaan nakijken, kan verstopt zitten en dan kan het water niet weg, en gaat het binnendoor....

origineel gepost door Oeteldonkie

ff je waterafvoer onder je parafaan nakijken, kan verstopt zitten en dan kan het water niet weg, en gaat het binnendoor....

daar dacht ik ook al aan.

Ondanks al die regen wat hier de afgelopen dagen is gevallen, heb ik niks meer gemerkt van het water in de auto.

Heb hem nog eens na laten kijken, ze hebben met een slang water op en onder de auto gespoten, nergens kwam water..

Ze konden het me niet verklaren.

Of als je parafaan plaat ergens lekt dan valt het water precies op je interieur filter en dan loopt het water ook naar binnen .

greetz,

Terug
Naar boven