• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

probleempje met de koeling

hallo allemaal wie kan mij helpem

bij mijn calibra 8 klepper ging de coolvin altijd draaien bij een temp van 95 graden voor een stoplicht bijvoorbeeld en bij 90 graden ging hij weer uit

sinds een paar dagen gaat hij bij 85 graden aan met gevolg dat hij nu constant draait zogauw de motor op temp is

nu weet ik dat waarschijnlijk mijn schakelaar in mn radiator niet goed meer is dus ik denk ff kijken hoe hij er uitziet dan kan ik een nieuwe halen

nu komt mijn vraaqg dus er zitten 2 schakelaars en welke moet ik nu hebben de bovenste of de onderste pff ik heb echt geen idee

ik hoop dat iemand dit weet bvd willem

ja die heb ik ook gezien maar zo zitten er 2 onder elkaar bij mijn radiator maar ik weet niet welke van de 2 ik moet vervangen

maar toch bedankt

kan het niet gewoon aan je thermostaat liggen dat die niet meer op het juiste moment open gaat.

dat was bij mij het geval.

gr roy

stekker los nemen van 1 van de schakelaars, kijken of ie aanslaat, als ie niet aanslaat is het de schakelaar die je moet hebben.

Willem

je moet de sensor hebben met 3 draden. (althans, bij mij) Bij mijn weten is het de onderste....

wil je het zeker weten, moet je het even testen zoals wim zegt

Terug
Naar boven