• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

probleempje met schroefset

hey

ik heb me paar dagen geleden een tuningart schroefsetje aangeschaft maar zit met een probleempje met het monteren

op de foto zie je op de voorste veerpoten helemaal bovenaan het alu dekseltje zitten e het probleem is dus dat hier de schokdemper dooruit steekt en niet kan vast gezet worden alsk de veerpoot eronder zet en de auto terug op de banden laat zakken steekt de schokdemper door de veerkom uit omhoog terwijl die eigenlijk vast moet zitten ter hoogt van de veerkom weet iemand of op de schroefset veerpoot nog de rubber van op de originele veerpoten moet die je op de 2de foto ziet

kben echt ten einde raad

alvast bedankt

!B0MlMvw!2k~$(KGrHqV,!iMEw5idpeGeBMZSm0wMqg~~_12.JPG

Naamloos-1.png

Soooo, lekker duidelijk zonder leestekens.

Maar je moet van de oude veerpoten het lager + alles wat erboven zit over zetten om de schroefset onder de auto te monteren.

Dus die rubber deksel etc. moet op de schroefset gezet worden.

Soooo, lekker duidelijk zonder leestekens.

Maar je moet van de oude veerpoten het lager + alles wat erboven zit over zetten om de schroefset onder de auto te monteren.

Dus die rubber deksel etc. moet op de schroefset gezet worden.

sorry voor de leestekens :) maar ik typ altijd zo :)

maar dus moet ik toch het bovenste deel omzetten dan ? dan moetk nog ergens originele veerpoten gaan zoeken want kwil mijn originele niet los doen :)

sorry voor de leestekens :) maar ik typ altijd zo :)

maar dus moet ik toch het bovenste deel omzetten dan ? dan moetk nog ergens originele veerpoten gaan zoeken want kwil mijn originele niet los doen :)

Ja, dan zoeken op de sloop ofzo naar originelen. Waarom wil je je originelen niet losmaken?

Leestekens maken het lezen wel een stuk makkelijker ;)

Ja, dan zoeken op de sloop ofzo naar originelen. Waarom wil je je originelen niet losmaken?

Leestekens maken het lezen wel een stuk makkelijker ;)

ja dan zal ik eens moeten zoeken ja :)

en waarom ik mijn originele niet wil losmaken :) aangezien wij hier in belgie leven :d en het een heel gezeik is voor ermee gekeurd te geraken :) dus moet ik bij elke keuring die hoedjes laten ompitsen aangezien ik geen verenklemmen heb :) dus is het voor mij handiger om elke keer de volledige veerpoot te wisselen :)

ja dan zal ik eens moeten zoeken ja :)

en waarom ik mijn originele niet wil losmaken :) aangezien wij hier in belgie leven :d en het een heel gezeik is voor ermee gekeurd te geraken :) dus moet ik bij elke keuring die hoedjes laten ompitsen aangezien ik geen verenklemmen heb :) dus is het voor mij handiger om elke keer de volledige veerpoot te wisselen :)

Terug
Naar boven