• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Problemen accu / radio?

EB91

Lid
Toen ik mijn auto (Opel Corsa 2004) kocht 3 maanden geleden stond erbij dat de radio het niet deed. Bij het ophalen van de auto vertelde de monteur dat het een kapotte zekering was en dat hij deze gemaakt had. Daarna deed hij het weer. Na 2 maanden ging de oliedruksensor en de Bdp-sensor klopt. Deze zijn gerepareerd, hij deed het toen weer. Ook bleek er speling op het stuurhuis te zitten, dat is afgelopen week gerepareerd. Na de reparatie is mijn vader met de auto naar mij toe gereden (ruim 120 km met tussenstop, zonder problemen). Hij vertelde alleen dat de radio het niet deed, heeft aan de knoppen gezeten. Nu 2 dagen later wil ik wegrijden en start de auto niet meer. Ook de deuren gaan niet open met elektrische sleutel, alarmlichten doen het niet meer. Bij het starten gaan de lampjes niet branden, alleen kort een rood lampje. Vanavond ga ik proberen met startkabels hem weer aan de praat te krijgen, maar zou het kunnen dat er ook iets is met de radio?

Terug
Naar boven