• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Problemen Lak Opel Karl

Binnen een jaar na levering zag ik dat op het dak van mijn rode Karl er een beschadiging zat. De lak is daar deels weg. Bij de dealer begonnen ze meteen te vertellen dat dat door vogelpoep komt, maar ik houd dit juist heel erg in de gaten, zet daar waar mogelijk hem nooit onder een boom en als ik er langere tijd niet ben, zet ik hem op een plek waar de kans op een overvliegende vogel klein is. Sowieso maak ik als er dan toch vogelpoep op zit dit zo snel als ik kan schoon. De dealer heeft het wel bij de importeur ingediend (hebben er met een mobiele telefoon een fototje van gemaakt, blijkbaar is dat voldoende om te kunnen bepalen wat er de oorzaak van is). Vandaag krijg ik een telefoontje dat het "door iets van buitenaf komt" en dat het dus niet onder de garantie valt! Onbegrijpelijk dat je klanten op die manier in de kou laat staan. Ik ga nu zelf tijd maken en een brief aan de importeur schrijven. Zijn er anderen die in een Karl rijden en die hier ook last van hebben? Zo ja, zou je dan willen reageren? Dank!

Terug
Naar boven