marijke503
Lid
Binnen een jaar na levering zag ik dat op het dak van mijn rode Karl er een beschadiging zat. De lak is daar deels weg. Bij de dealer begonnen ze meteen te vertellen dat dat door vogelpoep komt, maar ik houd dit juist heel erg in de gaten, zet daar waar mogelijk hem nooit onder een boom en als ik er langere tijd niet ben, zet ik hem op een plek waar de kans op een overvliegende vogel klein is. Sowieso maak ik als er dan toch vogelpoep op zit dit zo snel als ik kan schoon. De dealer heeft het wel bij de importeur ingediend (hebben er met een mobiele telefoon een fototje van gemaakt, blijkbaar is dat voldoende om te kunnen bepalen wat er de oorzaak van is). Vandaag krijg ik een telefoontje dat het "door iets van buitenaf komt" en dat het dus niet onder de garantie valt! Onbegrijpelijk dat je klanten op die manier in de kou laat staan. Ik ga nu zelf tijd maken en een brief aan de importeur schrijven. Zijn er anderen die in een Karl rijden en die hier ook last van hebben? Zo ja, zou je dan willen reageren? Dank!