Dag mannen mijn naam is Ruud en woon in Deventer.
Ik heb een aantal problemen met mijn A ASTRA-G-CC; X1.6SZR van 06=1998
185.000km
zal ze een voor een opnoemen
1
Ben vandaag een honderd Km wezen rijden, temp op meter 0gr bij start en langzaam loopt deze op naar het midden van de meter 90gr. bij gemiddelde snelheid van 80km/u, als je minder snel rijd af afremt dan stijgt de temp naar 91 a 92 gr en dan slaat de fan aan!
Van de B weg zijn we de autobaan opgereden en met een snelheid van 120 a 130km/u, de temp loopt dan snel op naar 95 a 96 gr denk ik (moeilijk te zien op dat metertje) en dan slaat de fan ook aan onder het rijden maar temp zakt niet eerder als dat je de snelheid aanzienlijk verminderd.
Olie en koelvloeistof peil is op peil.
2
Tijdens de zelfde rit gaar de verlichting pulseren ( licht knipperen)
wat kan dit nu wezen.
3
Ik heb meestal 's morgens, dat zo af en toe de stuurbekrachtiging is weg gevallen, heel af en toe onder het rijden, als ik dan de motor 1 of 2 keer uit zet en opnieuw start dan is de stuurbekrachtiging terug.
Heeft dit alles met elkaar te maken of...........?
Ik moet binnen kort naar Frankfurt toe, dus Graag jullie hulp.
Gr Ruud
Ik heb een aantal problemen met mijn A ASTRA-G-CC; X1.6SZR van 06=1998
zal ze een voor een opnoemen
1
Ben vandaag een honderd Km wezen rijden, temp op meter 0gr bij start en langzaam loopt deze op naar het midden van de meter 90gr. bij gemiddelde snelheid van 80km/u, als je minder snel rijd af afremt dan stijgt de temp naar 91 a 92 gr en dan slaat de fan aan!
Van de B weg zijn we de autobaan opgereden en met een snelheid van 120 a 130km/u, de temp loopt dan snel op naar 95 a 96 gr denk ik (moeilijk te zien op dat metertje) en dan slaat de fan ook aan onder het rijden maar temp zakt niet eerder als dat je de snelheid aanzienlijk verminderd.
Olie en koelvloeistof peil is op peil.
2
Tijdens de zelfde rit gaar de verlichting pulseren ( licht knipperen)
wat kan dit nu wezen.
3
Ik heb meestal 's morgens, dat zo af en toe de stuurbekrachtiging is weg gevallen, heel af en toe onder het rijden, als ik dan de motor 1 of 2 keer uit zet en opnieuw start dan is de stuurbekrachtiging terug.
Heeft dit alles met elkaar te maken of...........?
Ik moet binnen kort naar Frankfurt toe, dus Graag jullie hulp.
Gr Ruud