• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

problemen met dashbord

Voor zover het te zien is is het een nette auto.

Achterlichten zijn niet mijn smaak, maar dat is ieder voor zich.

En je hebt ongeveer dezelfde einddemper als mij, volgens mij :)

het probleem is gevonden,

blijkbaar was de zekering van de zetelverwarming doorgebrand en de toerenteller e.d. ztitten daar blijkbaar ook op aangesloten dus met een nieuwe erin te steken is het opgelost!

nu werken juist de oliedrukmeter en de voltmeter nog niet maar dat zal ook wel zoiets zijn waarschijnlijk, blijkbaar kan het voor die oliedrukmeter ook een sensor zijn dat kapot is maar hoop van niet!

ja hij is bijna blanco geschouwd, juist een barst in de voorruit.

en het is in het zicht van de chauffeur dus dat wordt een nieuwe!

en ja ng wat kleinigheidjes zoals een niewe deurklink en de pompen van de koffer hebben het ook gehad.

het grootste probleem is een nieuwe drukgroep voor de koppeling maar deze is op komst :D

einddemper weet ik zelf niet welke het is maar hij heeft alleszins een dik ronkje :wub

calibra2.jpg

bij deze een foto van men calibratje :wub

plaats wel nog een betere maar met die sneeuw kan ik,nniet echt anders :cry

Voor zover het te zien is is het een nette auto.

Achterlichten zijn niet mijn smaak, maar dat is ieder voor zich.

En je hebt ongeveer dezelfde einddemper als mij, volgens mij :)

Heb daarjuist toevallig nog een calibratje gevonden op het autokerkhof!

hij stond een beetj verstopt maar men ogen vielen erop dus maandag mag ik om men onderdelen gaan :wub

alweer een pak zorgen die van men schouders gevallen zijn want khad wel wat paniek ivm het vinden van onderdelen maar das voorbij :)

kheb vandaag goed nieuws gekregen :D

kwerd gebeld ofdatk nog een calibratj moest hebben, door dezelfde gast als waar ik demijnen gehad heb

we zijn dan gaan kijken en mag er morgen omgaan helemaal gratis :wub

tis wel van een ongeval en er zijn al wat onderdelen af maar de meeste zitten er ng op dus kben gered!

kzal weten war doen deze vakantie :P

ja hij is bijna blanco geschouwd, juist een barst in de voorruit.

en het is in het zicht van de chauffeur dus dat wordt een nieuwe!

en ja ng wat kleinigheidjes zoals een niewe deurklink en de pompen van de koffer hebben het ook gehad.

het grootste probleem is een nieuwe drukgroep voor de koppeling maar deze is op komst :D

einddemper weet ik zelf niet welke het is maar hij heeft alleszins een dik ronkje :wub

Heb daarjuist toevallig nog een calibratje gevonden op het autokerkhof!

hij stond een beetj verstopt maar men ogen vielen erop dus maandag mag ik om men onderdelen gaan :wub

alweer een pak zorgen die van men schouders gevallen zijn want khad wel wat paniek ivm het vinden van onderdelen maar das voorbij :)

kheb vandaag goed nieuws gekregen :D

kwerd gebeld ofdatk nog een calibratj moest hebben, door dezelfde gast als waar ik demijnen gehad heb

we zijn dan gaan kijken en mag er morgen omgaan helemaal gratis :wub

tis wel van een ongeval en er zijn al wat onderdelen af maar de meeste zitten er ng op dus kben gered!

kzal weten war doen deze vakantie :P

Terug
Naar boven