• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Problemen met gas uitstoot UPDATE 25-02-2011

Oke maar met de kapotte uitlaat heeft dat volgens mij weinig zin of zit ik dan mis.

En is het misschien eerst beter om de andere kat eronder te gooien en dan eerst eens weer kijken?????

En wat je zei Willem over kabels leggen aan + en - pool en carroserie dat altijd nog gewoon doen dan????

En ECU error gekregen op gas dat ligt dan gewoon aan het gas omdat de op-com dit niet uit kan lezen???

Als je niks durft of kunt zoals jezelf als leek noemt wordt het tochmoeilijk en dus overgeleverd aan derden.Ook mijn vectra heeft extra massakabels.Zo gekocht met het verhaal dat hij niet lekker wou lopen.Is opgelost door een Opelgarage als dienst voor andere garage.

DIT IS DUS DE DERDE vectra die zo beter is gemaakt.WIM v-6 THanks. OOK komt in dit forum ook iedere keer de carterventilatie naar boven als verstoorder.

Summum= kabels(laten ) aanleggen, carterventilatie absoluut checken ev reinigen.

Over de de kat . Hoe snel is deze verbrandt .In ieder geval deze reparen anders worden waardes nooit goed. Er zal altijd wat gas heen en weer stromen wat aantoonbaar meting zal beinvloeden

Ook is inde opcom logs te zien dat mengsel op rijk staat.

Wat betreft 2u2 afstand arnhem - drenthe lijkt me te groot voor aanleg paar massakabels.

Lees alles van wim v-6 nauwkeurig!!!

Is goed heren weet weer genoeg.

Alle informatie die Wim heeft gezegd ga ik binnenkort uitvoeren met dank aan opelvectra.

Opel Garage in Hoogeveen is gewoon k*t, service en niet behulpzaam alleen voor een dikke rekening,

dus een garage hoeft op mij niet te rekenen. Als ik weet welke een goede is dan natuurlijk wel.

Mochten er gewoon heel veel problemen met mijn veccie zijn dan gaat die gewoon in de verkoop.

Helaas pindakaas dan maar.

Als je niks durft of kunt zoals jezelf als leek noemt wordt het tochmoeilijk en dus overgeleverd aan derden.Ook mijn vectra heeft extra massakabels.Zo gekocht met het verhaal dat hij niet lekker wou lopen.Is opgelost door een Opelgarage als dienst voor andere garage.

DIT IS DUS DE DERDE vectra die zo beter is gemaakt.WIM v-6 THanks. OOK komt in dit forum ook iedere keer de carterventilatie naar boven als verstoorder.

Summum= kabels(laten ) aanleggen, carterventilatie absoluut checken ev reinigen.

Over de de kat . Hoe snel is deze verbrandt .In ieder geval deze reparen anders worden waardes nooit goed. Er zal altijd wat gas heen en weer stromen wat aantoonbaar meting zal beinvloeden

Ook is inde opcom logs te zien dat mengsel op rijk staat.

Wat betreft 2u2 afstand arnhem - drenthe lijkt me te groot voor aanleg paar massakabels.

Lees alles van wim v-6 nauwkeurig!!!

Ben vandaag dus naar een andere garage geweest.

Deze heeft mijn kat vervangen. En wat denken jullie alle waardes zijn weer flink gedaald en gewoon nu dus apk waardig.

De monteur zei ook dat ik dus geen vacuumlek heb anders was de uitstoot en waardes NU niet goed.

Verder lijkt de auto nu ook beter stationair te lopen. Rustiger.

Maar dit is gewoon nog ff afwachten dus.

Verder worden aan de auto nog wel kabels gelegd zoals hierboven is vermeld door Wim e.d.

Dat is nog ff afwachten nu.

Tevens gelijk maar even gevraagd om de distributieriem te laten vervangen + spanrollers en waterpomp.

Heb geen gegevens wanneer die voor het laatst vervangen zijn.

Totaal plaatje aan kosten € 35O incl montage.

En heren welk merk kan het beste gebruikt worden voor de onderdelen.

Wat er onderkomt is GATES jullie ervaringen graag.

Is goed heren weet weer genoeg.

Alle informatie die Wim heeft gezegd ga ik binnenkort uitvoeren met dank aan opelvectra.

Opel Garage in Hoogeveen is gewoon k*t, service en niet behulpzaam alleen voor een dikke rekening,

dus een garage hoeft op mij niet te rekenen. Als ik weet welke een goede is dan natuurlijk wel.

Mochten er gewoon heel veel problemen met mijn veccie zijn dan gaat die gewoon in de verkoop.

Helaas pindakaas dan maar.

Ben vandaag dus naar een andere garage geweest.

Deze heeft mijn kat vervangen. En wat denken jullie alle waardes zijn weer flink gedaald en gewoon nu dus apk waardig.

De monteur zei ook dat ik dus geen vacuumlek heb anders was de uitstoot en waardes NU niet goed.

Verder lijkt de auto nu ook beter stationair te lopen. Rustiger.

Maar dit is gewoon nog ff afwachten dus.

Verder worden aan de auto nog wel kabels gelegd zoals hierboven is vermeld door Wim e.d.

Dat is nog ff afwachten nu.

Tevens gelijk maar even gevraagd om de distributieriem te laten vervangen + spanrollers en waterpomp.

Heb geen gegevens wanneer die voor het laatst vervangen zijn.

Totaal plaatje aan kosten € 35O incl montage.

En heren welk merk kan het beste gebruikt worden voor de onderdelen.

Wat er onderkomt is GATES jullie ervaringen graag.

Terug
Naar boven