[rquote=1918832&tid=146303&author=steef63]Okee, we zijn nu een week verder en ik ben nog steeds niet uit mijn probleem:fy1.
Eergisteren ging zelfs de startmotor uit zichzelf aan de gang... terwijl het contact uit stond...en hij stond ook nog eens in z'n versnelling.
Door alle uitgebouwde zooi bij mijn mijn pedalen kon ik hem ook niet vrij koppelen, maar... snel de auto uit gesprongen en heb de accupool los kunnen trekken... toen stond inmiddels wel 6 meter verder en midden op de weg

... gelukkig is er niets gebeurd.
Ik dacht het toen gevonden te hebben en heb het contactslot uit elkaar gehaald en gereinigd, mocht ook niet baten
Iemand nog een ingeving, want ik ben het spoor zo'n beetje helemaal bijster..
(hij heeft de afgelopen week 3 of 4 keer even gedraaid, maar sloeg na zo'n 20 seconden weer af en het klikken en pulsen begon weer)
@ Ron: bedankt voor je adviezen, want inderdaad heb ik al plekken in de A-stijl aan de zijkant onder het dashboard.
@ Rinus: Bedankt voor je info... zeer waardevol !!
@ Charlois: Als je dat telefoonummer voor me hebt, graag
En een roestvrije rechter deur heb ik zelf ook.. maar toch bedankt voor je aanbod... wanneer ik een auto van rechts over het hoofd zie contact ik je zeker
Maar hij mot :swearwel eerst starten.....
Mijn Monza heeft volgende week eigenlijk een optreden op de klassiekershow in Krimpen a/d IJssel 's ochtends op Koninginnedag... de organisator (die ik door de jaren heen goed ken) was zelfs blij verrast dat ik dit jaar eindelijk met mijn Monza op de show zou komen...:thumbupmaar het ziet er naar uit dat dat niet gaat lukken: dus Charlois of Ron... als jullie interesse hebben !!!:angel[/rquote]
Ik zal zijn nummer even opzoeken voor je.
Ben nu op mijn werk en heb het thuis ergens liggen.
Hij zit zoiezo in de waalhaven, bij de telefoontoren die daarzo staat.
Waar in Krimpen is de Klassieker Show?
In de Polder of ergens anders?
Greetz,
Mario (charlois187)