• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

problemen met pinker

.Stoffel.

Post weleens wat
hallo,

ik heb sinds kort een astra f gsi 16v. nu geraakt hij stilaan een beetje technisch inorde maar ik heb nog een probleem met het knipperlicht.

de 4 pinkers werken maar als ik de schakelaar aan het stuur gebruik voor links of rechts te pinken dan gaat het pinkerlampje op het dashboard

blijven branden maar knipperen de lichten niet.

nu heb ik al een andere schakelaar gezet, zekerringen gecontroleerd en de knipperlichtrelais vervangen maar nog steeds hetzelfde probleem.

heeft misschien nog iemand dit al eens voorgehad of iemand een oplossing?

mvg

raar dat deze dan wel afzonderlijk werkt meer de hendel dan weer niet.

maar dan moet ik eens op zoek naar een andere 4-pinker schakelaar

Druk de alarmkipperschakelaar maar eens in en houd m vast, Wedden dat je gewone richting aanwijzer het weer doet..

als je m dat loslaat weer niet, alarmknipperschakelaar stuurt ook de hendel aan!!

Willem

@wim-v6 wrote:Druk de alarmkipperschakelaar maar eens in en houd m vast, Wedden dat je gewone richting aanwijzer het weer doet..

als je m dat loslaat weer niet, alarmknipperschakelaar stuurt ook de hendel aan!!

Willem

vandaag eens de schakelaar ingehouden, uitgehaald, vanalles geprobeert maar helaas zonder resultaat.

zal eens een andere moeten zoeken,proberen en hopen dat het dan opgelost is

ey trouwens stoffel zie nu pas wie ge zijt haha :)

sinds wanneer hedde ne astra gekocht :) dacht da ge alleen bij vec of cali hield haha :)

ma miss is bij mike gaan kijke zal er nog wel ene hebbe ligge :)

vec staat mooi te wezen lekker droog binnen :sleeping en zal daar ook niet gauw wegrijden :jerry

cali turbo is maar om te razen eh ;)

en astra is er zo weer bijgekomen en cali 16v is de deur uit

maar heb ook nog de kadettjes en de corsa eh :vertag

is de 4pinkerschakelaar in een corsa b hetzelfde als astra f? en zijn er nog modellen die dezelfde hebbe?

dan toch maar eens beginnen rondbellen wie er nog een liggen heeft.

dan is alles zo n beetje inorde en kan ie na de keuring

benieuwd wat ze daar dan weer zullen opmerken

vandaag eens de kans gehad om de schakelaar te wisselen maar helaas geen succes :swear

maar zou mss kunnen dat deze ook kapot is.

heeft er mss iemand een elektrisch schema van de pinkers zodat ik eens alle draden kan na gaan.

zou kunnen dat er eentje doorgeschuurd is ofzo...

Terug
Naar boven