• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Problems little

origineel gepost door boerstal1

Maar ik kan dus van de koplamp de bescherm kap er af halen en dan gewoon spuiten moet dat nog met bepaalde spuitbus of.... :d

zoals de rest al meldt is het wel een flinke klus . . . maar het is mogelijk.

zoals het beschreven staat in de link die ik in dat zelfde bericht heb gezet :vertag

heej ja ik heb het, zal binnenkort is ff gaan kijken, alleen het eruit snijden van die achterste kap is lastig de rest niet. :hmmz

SNIJDEN? ... :wtf

eerst de kitrand verwarmen mate daarna het mes er pas bij (of de schroevendraaier) ...

ja ok ... maar eerst goed verwarmen zodat je alleen de kitrand door snijdt ipv je vingers en het plastic (vanuit je bericht las ik het anders ... als je dit al van plan was ... dan had ik zoals gewoonlijk weer eens een te grote mond :P ... sowwy)

hey boerke . . . mocht je er aan beginnen . . . maak ff een aantal :kewlpics van de werkzaamheden en schrijf ff iets van een how-to tje!!!

Altijd leuk :)

nou ik ga daar denk ik helemaal niet aan beginnen.

Want ik moet eerst hert glas los snijden van de omhulsel en dat is wel riskant, heb het ff na gevraagd bij monteurs van opel, en was niet zo heel makkelijk als ik dacht :angel

origineel gepost door boerstal1

nou ik ga daar denk ik helemaal niet aan beginnen.

Want ik moet eerst hert glas los snijden van de omhulsel en dat is wel riskant, heb het ff na gevraagd bij monteurs van opel, en was niet zo heel makkelijk als ik dacht :angel

ik zeg . . . waar een wil is, is een weg ;)

en mijn ervaring met de opel dealers hier in west brabant is dat ze vrij passief zijn.

Xenon verlichting . . . nou dat is niet te doen hoor, moet je allemaal kabelbomen gaan vervangen . . . kleuren scherm inbouwen . . . waar begin je aan (was ook echt een middagje werk :P).

Die lui doen liever onderdelen vervangen dan repareren.

Dus een koplamp halen ze niet uit elkaar, maar die vervangen ze als die kapot is à €350,00.

ja hahaha :jerry:jerry:jerry klopt mischien ook wel.

Maar ik wacht eerst ff heb de auto laten uitlezen omdat ik al problemen heb met de koplampen (te weinig licht) en als ze daar niet uitkomen dan ga ik er mischien nog wel is aan beginnen.:agent

je lampen kunne versleten zijn of verkeerd staan afgesteld.

Ik zou eens goed zoeken op ebay of op het forum.

Er zijn meer mensen die dit hadden en die hebben andere lampen (niet van de VOD) er in gezet.

Terug
Naar boven