• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

produktie nieuwe Mokka

Hey Diane,

Mijn Edition besteld half april 2022 >>> afgeleverd 22 december 2022

Alles dus netjes volgens plan.

Die van jou zal ook wel zo gaan !!

succes

Ja echt wel, en ze denken ook dat dat o.a. de vertraging is geweest van de levering omdat in Duitsland veel negatieve reacties waren over de actieradius en men voor Peugeot en Citroën binnen de Stellantis groep al ver gevorderd was met deze zwaardere accu en verbeterde electromotor.

Ik ben wel heel benieuwd wat de leasemaatschappij nu gaat doen met het maandbedrag. In principe heb je natuurlijk al een overeenkomst maar die is op basis van de configuratie van 2022. Als iedereen die al wacht vanaf maart/april 2022 nu het verbeterde model krijgt, die toch weer duurder is, vraag ik me af of deze geleverd wordt voor de afgesproken prijs. Als je nu een berekening maakt voor private lease voor dezelfde uitvoering en die vergelijkt met vorig jaar is het bijna 150 euro per maand duurder.... In mijn geval doen zowel de dealer als de leasemaatschappij hier (nog) geen uitspraken over.

Ik zie nu in mijn-Opel, (eindelijk) een VIN nummer.

Als ik verder scroll, staat bij configuratie het 100 KW model genoemd.

Dit zou betekenen dat wij het "oude" model krijgen.

We wachten af!

Ben idd echt benieuwd,

Hier hebben wij niet voor getekend!

Het is allemaal duur genoeg en dat zou betekenen dat we de auto per maand niet zouden kunnen betalen als er 150 euro bij zou komen kwa kosten.

Ik ben wel heel benieuwd wat de leasemaatschappij nu gaat doen met het maandbedrag. In principe heb je natuurlijk al een overeenkomst maar die is op basis van de configuratie van 2022. Als iedereen die al wacht vanaf maart/april 2022 nu het verbeterde model krijgt, die toch weer duurder is, vraag ik me af of deze geleverd wordt voor de afgesproken prijs. Als je nu een berekening maakt voor private lease voor dezelfde uitvoering en die vergelijkt met vorig jaar is het bijna 150 euro per maand duurder…. In mijn geval doen zowel de dealer als de leasemaatschappij hier (nog) geen uitspraken over.

Bij de peugeot 208 hebben ze 10€ bovenop je getekende leasecontract gezet voor het nieuwe accupakket. De mensen zijn zelf benaderd door Peugeot of de leasemaatschappij en voor de keuze gesteld. Of het oude accupakket of 10€ bovenop je ondertekende contract. ook werd de “belofte” gedaan dat de auto’s met het nieuwe accupakket waarschijnlijk eerder geleverd gaan worden .

Hoi Rob,

Vin nummer kwam bij mij spontaan in my-opel te staan. Dit na inloggen op de PC! Niet in de app dus. Daar zie ik nix.

Ik zeg wel Vin nummer, maar daar is ie officieel te kort voor. Is dus een nummer die Opel in het vin vakje gezet heeft.

Ik heb ook een mailtje gestuurd naar Stellantis om te vragen hoe het nu precies zit mbt de Mokka E en de Mokka Electric.
En of men wat meer kon vertellen over de extreem lange levertijden.

Ik las in een artikel op de site van Stellantis van alles over de nieuwe Mokka en de ctc gegevens voor info.

Bijgaand de gegevens van de ctc peroon

Jeroen Maas, Manager Public Relations
Telefoon: +31 (0)653 203 986
E-mail: jeroen.maas1@stellantis.com

Groet Rob

Terug
Naar boven