• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

produktie nieuwe Mokka

Dit kregen wij gisteren in de mail. Vanuit de leasemaatschappij.

eerste keer dat ik zon mail krijg vanuit hun. 3 mei 2022 besteld
lq3xclcch6ucr2f6up9rk68a8gd8e7gm.jpg

z6aeyuiwp8vtxhv1z6m1u6zdshvdp0ia.jpg
Na een week vertraging is vanmorgen eindelijk onze nieuwe E-2008 gelost. Ik weet het het is geen mokka-E. Maar wel een stellantis auto. 16 april 2022 besteld , 22 september 2022 van de band gerold ,vanmorgen 9 maart gelost bij de dealer.
straks even bellen voor een afhaalafspraak.

Hetzelfde onderstel als de mokka-E . Alleen het interieur is een heel stuk ruimer vooral achterin. En met 2 tieners in huis heb je die ruimte wel nodig. Anders was het voor mij de mokka geworden.

Idd ook heel mooi, ik heb er ook naar gekeken , maar Peugeot wilde geen trekhaak voor een fietsendrager monteren .

Mijn huidige Opel garage had hier wel een oplossing voor en daarom de Mokka gekozen

Bij ons Bij de dealer werd gezegd toen wij de auto bestelde, dat de draadloze telefoon oplader niet voorradig was en dat er ook geen kofferbak plank erbij zit die in hoogte verstelbaar is.

bij welke dealer was dit ? Nefkens ? Dat schijnt een flut dealer te zijn. En sommige van mossel filialen ook.

Draadloze oplader heb ik ook niet. Maar die plank word erbij geleverd vanaf de allure pack als ik me niet vergis. Wij hebben gekozen voor de gt pack met alle extra opties. Het enige dat geschrapt zou zijn is het automatische inparkeren ( pack city 2)Maar nu ik die sensoren aan de zijkant van de auto zie , zou dat er op moeten zitten.

wat nu wel is is dat er geen verwarmbare voorstoelen meer leverbaar zijn en de mistlampen . Nu weet ik niet of dit bij de mokka dan ook zo is.(stellantis)

Goedemorgen , voor de benzine versies was een trekhaak geen probleem, maar voor de E versies helaas niet .

Ik krijg nu een multicarrier trekhaak geleverd door Opel, alleen geschikt voor een fietsenrek , met een kogeldruk van 75 kg .

(deze worden ook door diverse trekhaakcentra aangeboden , maar 99% van de dealers blijft volhouden dat het niet mogelijk is )

Echter kan je hier geen aanhanger /caravan aan hangen , schijnt te maken te hebben met het vermogen van de accu .

Goedemorgen heb het nog even nagekeken en idd bij de kleine lettertjes staat behalve de E uitvoeringen. Ben wel heel benieuwd naar het verbruik met fietsen achterop. Dat zal dan wel een flink stuk hoger liggen.

Ik ben ook erg benieuwd wat het effect van de fietsen gaat worden .

Ik hoop het heeeeel snel met jullie te kunnen delen. ;-)

Weet iemand of de stakingen in Frankrijk al weer beëindigd zijn ?

bj109us60y5k1df98hcjobq1mtqb16v6.jpg

Jaaaa, hij staat op de oprit. Een foto van vanmiddag van mijn vrouw die hem gehaald heeft, was zelf nog aan het werk / varen, en met donker pas thuis. Wel natuurlijk al een rondje gedaan. Dik tevreden! ❤️

Wauw mooie auto. Gefeliciteerd en vele veilige kilometers gewenst. Maar dat gaat wel lukken neem ik aan. :yahoo: Het lange wachten word uiteindelijk beloont.

Terug
Naar boven