• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

programma niet kunne verwijderen

nova....

Woont hier bijna
Op mijn vriendin der laptop heeft ze het program geinstaleerd van AVG virus scan maar nu wil ze die eruit gooien maar bij het verwideren van het program krijgt ze te zien dat de installatie mislukt is .. met andere woorden ze krijgt hem er niet uit:hmmz

Hoe kan ze die verwijderen zonder schadelijke gevolgen

alvast bedankt voor de hulp:thumbup

grtz nova en stoeipoes

je kan het zo doen:

start/configuratiescherm/progamma's en onderdelen ,en dan daar in de lijst opzoeken ,rechtermuisknop en verwijderen

dat moet lukken:thumbup

gr Tom

Tom, dat lukt ook niet dat hebben we ook al geprobeerd,en ook via de computer ( C schijf ) endan naar de program files.:hmmz:swear

Met F8 opstarten en dan veilige modus kiezen (XP neem ik aan?)

By the way, is het AVG of is het AV? Dat laatste is malware....

origineel gepost door Roelof

Met F8 opstarten en dan veilige modus kiezen (XP neem ik aan?)

By the way, is het AVG of is het AV? Dat laatste is malware....

:thumbup:thumbup

Roelof,

Ze heeft Vista... en de virus scan die ze had was AVG!

Het grootste deel is al verwijderd

alleen nu staat er bij program files nog avg en als ze daar op klikt om hem te verwijderen krijgt ze dit te lezen...

als u de naam van avg verwijderd,of het bestand of de map verplaatst of verwijderd is het mogelijk dat sommige programma niet werken.. doorgaan ja of nee?

grtz

Dat is een standaard melding....

Maar virusscanners vereist een harde administrator account, hoeveel rechten een user ook kent, hij zal niet die rechten hebben die een admin wel heeft.

Hiermee kan je de Vista Admin activeren waaronder je op zeker virusscanners kunt verwijderen en installeren. Overigens snap ik niet waarom AVG weg moet (tenzij je een trial versie hebt)

De Avg (geen trail versie) konden we niet update omdat tie niet meer werkte... en zich niet meer liet update daarom moesten we die ruimen,maar nu hebben we weer een virusscan op zitten.

origineel gepost door nova....

Op mijn vriendin der laptop heeft ze het program geinstaleerd van AVG virus scan maar nu wil ze die eruit gooien maar bij het verwideren van het program krijgt ze te zien dat de installatie mislukt is .. met andere woorden ze krijgt hem er niet uit:hmmz

Hoe kan ze die verwijderen zonder schadelijke gevolgen

alvast bedankt voor de hulp:thumbup

grtz nova en stoeipoes

probeert dit is:

regedit > HKEY_local_machine > Software > Microsoft > Windows > CurrentVersion > Uninstall > AVG

weggooien en klaar. Zo even uit mijn hoofd, als er iets niet helemaal goed staat :angel

Programma kan verwijderd worden door CCleaner te gebruiken, dit is een cleanup utility welke alle temp files en cookies schoont. Ook zit hierin een gedeelte waarmee je een de-installatie kan doen.

Als je er niet uit komt hoor ik het wel!

Groetjes,

Marc

Tis gelukt al een tijd geleden.. en nu heeft ze windows 7 op de laptop:vertag

Maar ik heb ooit is een account gemaakt op een website maar we komen daar niet meer maar nu willen we die account verwijderen en dat lukt niet.... en toch krijg ik steeds mailtjes binnen van die site hoe kan ik die site blokkeren zodat we niet meer van die mailtjes krijg want het loopt de spuigaten uit:hmmz :mad:

bvd

Account in gaan en mailadres in iets onbekends veranderen?

De webmaster een mail sturen tot het verwijderen van het account?

origineel gepost door noc

kun je die mail niet selecteren als ongewenst?

dat heb ik gedaan maar die komt weer terug.. als gewoon binnen!;)

Zal is proberen roelof

Terug
Naar boven