XtremeCorsaRacer
Lid
Hoiii Opel-freaks,
Na enige tijd uit de opel wereld geweest te zijn, ivm het rijden van een BMW E36 M3.. Heb ik nu toch maar weer de keuze gemaakt een Opel te kopen en me BMW te verkopen (Hij was zo duur!! haha)
Mijn keuze is geworden een Oranje 96' Opel Corsa B met een Ibherdesign Widebody er op..
Het zijn nog niet de beste foto's maar die komen snel!
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn.. wat zit er nou onder dat dambord? haha vorige eigenaar heeft op die plekken alles gerepareerd en geschuurd, maar ze hadden geen geld meer om het te laten spuiten zodoende dus die damborden.. dit gaat erg snel opgelost worden want ook ik vind het er niet uit zien haha
Work in progress gaat snel..!
Zo had deze corsa natuurlijk ook zijn kleine probleempjes:
*De complete vering was zo lek als maar zijn kan..
*Vernield binnen interieur, geen hemel, gaten in deurpanelen gezaagd, lelijke ingezakte Joy stoelen..
*Mcguard slotbouten zonder sleutel om ze los te draaien :fy1..
*Me Radio kabels verknipt en met kroonsteentjes aan elkaar gemaakt :sleeping..
*3de remlicht was mooi gemonteerd maar is nooit aan gesloten.
*Deursloten die maar half werkte.
Dus bij deze word hij weer met veel liefde en veel aandacht verzorgt!! haha
Ik hou jullie op de hoogte
Na enige tijd uit de opel wereld geweest te zijn, ivm het rijden van een BMW E36 M3.. Heb ik nu toch maar weer de keuze gemaakt een Opel te kopen en me BMW te verkopen (Hij was zo duur!! haha)
Mijn keuze is geworden een Oranje 96' Opel Corsa B met een Ibherdesign Widebody er op..
Het zijn nog niet de beste foto's maar die komen snel!
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn.. wat zit er nou onder dat dambord? haha vorige eigenaar heeft op die plekken alles gerepareerd en geschuurd, maar ze hadden geen geld meer om het te laten spuiten zodoende dus die damborden.. dit gaat erg snel opgelost worden want ook ik vind het er niet uit zien haha
Work in progress gaat snel..!
Zo had deze corsa natuurlijk ook zijn kleine probleempjes:
*De complete vering was zo lek als maar zijn kan..
*Vernield binnen interieur, geen hemel, gaten in deurpanelen gezaagd, lelijke ingezakte Joy stoelen..
*Mcguard slotbouten zonder sleutel om ze los te draaien :fy1..
*Me Radio kabels verknipt en met kroonsteentjes aan elkaar gemaakt :sleeping..
*3de remlicht was mooi gemonteerd maar is nooit aan gesloten.
*Deursloten die maar half werkte.
Dus bij deze word hij weer met veel liefde en veel aandacht verzorgt!! haha
Ik hou jullie op de hoogte