• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Project Bu5t3d!

Bu5t3d

Post weleens wat
hallo,

ik ben dus echt sinds vandaag een hele trotse eigenaar van een opel tigra :driving:

hij komt uit "99

met een kilometerstand van 43.500 kilometer.

het is de "team" uitvoering.

dwz:

een irmscher bumperlip voor.

een spoiler achter.

carbon inleg in het middenconsole en de handgrepen.

verder zijn er volgens mij ook bijna alle extra opties aanwezig.

ik heb er vandaag al een nieuwe radio in gezet,en de stickers op de achterbumper verwijderd, verder weet ik nog niet echt wat ik er aan wil gaan veranderen.

foto's:

PA031260.jpg

PA031259.jpg

PA031258.jpg

PA031257.jpg

Nice ride..........ziet er goed uit dus lekker van genieten en even een rondje over het forum en je hebt meer ideen dan geld voor je tijger :cool:

haha ideeën genoeg, alleen groeit me geldboom niet echt hard als ie gesnoeit is tot aan de grond :P

Staat de Tigra sinds kort tekoop? :O of haal ik je door de war met een ander model dacht dat ik deze toch echt op marktplaats.nl zag :P

ik mag het niet hopen :O

hij staat wel met schade bij mijn garage.

maar hij staat niet te koop,

kan zijn dat je een andere hebt gezien :P

Ziet er netjes uit ;) hij is wel erg mooi gepoetst ;) mag je mij wel eens voor komen doen op mijn auto dan...

heb zelf ook een team uitvoering. Zie alleen dat jij andere bekleding hebt. Ik heb zwarte bekleding met kleine grijze blokjes op het zitvlak en tegen de rugleuning. En niet die rare circus achtige kleurtjes die jij hebt als bekleding (sorry dat ik het zo omschrijf)

haha :D

hij staat nu bij de garage voor schade herstel,

en er worden meteen booskijkers aangelast, en die nieuwe devil eye's ingezet :D.

Dat is minder dat hij bij de schade herstel staat loopt altijd hoog op bij Tigratjes.. (ik kan t weten :P) voor de rest heb ik wel een vraagje betreft ''Team'' uitvoering? wat voor uitvoering is dit wat zijn de opties en dergelijke omdat ik mezelf verdiept heb in de Uitvoeringen van de Tigra en dat zijn er toch nogal wat! Rio,Fresh,Optic,Sport,Team?,...

haha ja dat klopt er zijn veel uitvoeringen.

de mijne heeft volgens mij bijna alle mogelijke functies die er zijn behalve verwarmde stoelen,

hij heeft dus wel

-airco

-licht metalen velgen

-irmscher bumperlip

-carbon inleg in het middenconsole en de handgrepen

-dubbele sportuitlaat (niet bij de mijne want die is vervangen door standaard uitlaat)

-verwarmde spiegels

-mistlicht voor en achter

en nog veel meer :P

en volgens mij ook geen dakraampje? Ik heb een Tigra gekocht teminste moet nog ingevoerd worden met Dakraam en volledig elektrische volgens mij 1tje uit de Optic reeks alleen wordt deze in nederland niet uitgevoerd tis de Rio Verde van Belgie of Luxemburg

nee ik heb ook geen dakraampje

ben ik enigzins wel blij om, wat ik er van hoor is dat ze regelmatig lek of kapot zijn.

vandaag weer een nieuw onderdeel binnen gekregen.

nu kan de verbouwing beginnen. :D

DSC00188.jpg

DSC00186.jpg

DSC00182.jpg

en booskijkers natuurlijk

DSC00174-1.jpg

haha zal eerst maar eens sparen,

hij moet ook nog gespoten worden en booskijkers lassen, schade herstel.

pff en apk keuring, ben nu een beetje door me spaargeld heen. :P haha

haha duurt nog wel even voordat nieuw interieur er in gaat.

en hoeft niet perse rio verde interieur te zijn, sportstoelen kunnen ook :P

is ook mooi.

Terug
Naar boven