CharlyKadett
Post weinig
EINDELIJK.... :wors vorige maand mijn 'droom' nagejaagd en m'n astra verkocht en een Kadett aangeschaft. een plan wat al jaren in mijn hoofd zat en steeds niet uitgevoerd werd. ik werd meteen verliefd toen ik de advertentie had gespot en ging dus met een gevulde portomonee richting Rijsbergen. eenmaal daar meteen verkocht en mee naar huis genomen. kaaaaf rot, loopt slecht en een vochtbak dus dat betekend... hobby'en deze zomer :agent
ik ben gister officieel begonnen met Project-fix en t leek me leuk om dat hier een beetje bij te houden, tips kan ik altijd gebruiken want ik ben iemand die gewoon begint zonder heel veel ervaring. vraagbaak ligt klaar, internet in de aanslag en JUH! gaan met de banaan, uuhh frikadel...
Groetjes Charlotte ter horst
(hoe ik foto's plaats hier heb ik nog niet uitgevonden dus zie facebook voor foto's)
ik ben gister officieel begonnen met Project-fix en t leek me leuk om dat hier een beetje bij te houden, tips kan ik altijd gebruiken want ik ben iemand die gewoon begint zonder heel veel ervaring. vraagbaak ligt klaar, internet in de aanslag en JUH! gaan met de banaan, uuhh frikadel...
Groetjes Charlotte ter horst
(hoe ik foto's plaats hier heb ik nog niet uitgevonden dus zie facebook voor foto's)