• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Project-Fix C kadett 1.2 Berlina 1978

beetje lassen, lalala... en toen VLAMMEN.. en hoe... snel het las spul uit de auto, de hardrem eraf, loodsdeuren open en dat hok naar buiten geduwd, 3 brandblussers leeg en nog was t een aardig kampvuur. bijna de brandweer aan de telefoon toen het uit ging. pffff

leuk, z'n vrijdag avondje knobelen.... brandstof slang weg gesmolten, sjook vast gesmolten, km-teller kabel pleite etc etc. toen was ik 4 uur verder maar het ding loopt weer. best vet, z'n vlammen.

IMG-20130308-00219_zpsdc63d715.jpg

IMG-20130308-00227_zps4871d017.jpg

IMG-20130308-00232_zpsf4f68cc8.jpg

gelukkig dat jullie er een paar brandblussers bij hadden staan

had ook anders kunnen aflopen

kunt beter vlammen met de kadett, dan vlammen in de kadett :jerry

sterkte met de zooi ruimen ;)

hahaha... t was best vet (nu achteraf) maar indd de tank was niet ver van die vuurzee vandaan... en die de lucht in zien gaan, was minder vet geweest. het was in de loods van een vriend die in las en constructie werk zit. kmaakte me meer zorgen omdat pand, dan had ik me vet lullig gevoeld, maar met 1 minuut stond m'n hok buiten. gelukkig alles goed gekomen, t ding loopt weer :thumbup veel zwarte plekken en blaren in de grondlak :S dahggg 3 weken werk!

het is al weer even geleden (Shame on me!) maar hier dan weer een wel teverstaan goeie update, hij is bijna klaar. alleen nog de ruiten erin trekken, wachten op wat rubbers en banden wisselen en keuring komt u maar! king:

ik wou ook dat ik z'n ruimte had ;) dit is bij iemand anders :( verder is het de bedoeling dat ik hem volgende week laat keuren :D en komen er snel een paar mooie foto's op het forum. bedankt voor de positieve reacties!!!

kut pees!!!!! denk je dat je een paar uurtjes verwijderd bent van cuurse genot... niet dus.... 2 uur gekloot en t toen maar verstandig opgeven en zelf een peestrekker gemaakt :D donderdag proberen dus ben benieuwd! klote als zoiets kleins je tegenhoud :(

Heb hem gisteren bij Joel zien staan. Moest voor mezelf even een deur oppikken.

Ziet er prima uit voor een gerold exemplaar :thumbup

Misschien ooit nog eens licht opschuren en polijsten, maar dat is een zorg voor later

Hoi coot, veel plezier met je deur :) ik ben zelf best wel tevreden, op wat kleine dingen na maar dat ga ik gewoon op m'n gemak opnieuw doen :D even met super fijn opschuren en dan polijsten zei joel, eerst de lak goed laten uitharden nog een week of 2. leuk om te zien gister dat je hem mooi vond je bent de eerste die hem gezien heeft :D

Groetjes Charly

Zeker een mooie kleur. Succes vanavond met je ramen. Vindt het persoonlijk ook altijd een ellende met ramen terug plaatsen.

Welk soort roller heb je trouwens gebruikt?

Blits kleurtje ja, krijg je bijna pijn van aan je ogen :agent de ruiten gaat wel... maar die pees... dju wat een kutwerk. welke roller zou ik eigk niet weten daar heeft m'n vader voor gezorgd via een schildersbedrijf.

vandaag met pijn in m'n hart voor de 2de x deze week afgekeurd. de gene die de dorpels heeft gelast ooit, moet in een hoekje gaan staan en zich heel hard schamen! :swear een en al beun werk wat ik niet gezien heb en de apk meester van achter over sloeg. om een lang verhaal kort te maken. 10 afkeur punten, minimaal 10 uren werk en 400 euro aan martiaal. dus.

Oei, de bodem niet goed genoeg geinspecteerd?

ons corsatje zit ook vol met knip en plakwerk van de vorige eigenaar

binnenkort ook eens aanpakken

bodemplaten zelf laten lassen en de wielkasten de balkjes vervangen, dit was meer dan ok king:

dorpel naar de klote geholpen door vorige pipo dat is eigk het ergste maar stelt niet heel veel voor als je alles kunt laten doen/zelf :thumb

verder een losse accu (?!?! wtf niet goed opgelet shame on me) de toeter zou kapot zijn, maar volgens mij is de vent gewoon doof :hmmz

het is in ieder geval een hele :vertag waslijst, kortom... kut 106 erbij gehaald gister t loopt en rijd me naar m'n werk voorlopig, kadett met alle liefde en geduld nu verder afmaken :D

Terug
Naar boven