• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

project gsipiloot astra turbo

gsipiloot

Post weleens wat
zo ik zal hier ook mijn project maar eens laten zien aangezien ik hier al een tijdje meekijk

ik ben richard van grinsven

en ik heb verschillende opels gehad maar mn eerste gsi was een kadett gsi 2.0seh

daarna een astra gsi 2.016v die helemaal gerestaureerd 1.5jaar over gedaan en toen ie 2 weken klaar was heb ik die total loss gereden overigens niet mijn schuld maar om een lang verhaal kort te maken heb ik daar niks voorr terug gekregen:cry

en daarna heb ik een astra gsi 2.0 16v m2.8 gekocht

deze astra was van een maat van de hier heel erg bekende andre botter

deze astra heb ik ongeveer 3jaar gereden

en toen ben ik begonnen met de restauratie stap voor stap

ik ben dus ook lid van de astra gsi club daar heb ik ook een project topic aangemaakt

nu zal ik hier zoveel mogelijk foto's van de afgelopen 2jaar neer zetten zodat iedereen een idee van mijn project heeft

ik begin bij 2 jaar geleden ik ga nu niet bij elke foto tekst zetten want dan ben ik wel erg lang bezig met t plaatsen van alle foto's

astra15.jpg

astra16.jpg

astra17.jpg

astra19.jpg

astra18.jpg

astra1.jpg

astra20.jpg

astra2.jpg

astra3.jpg

astra21.jpg

astra4.jpg

astra5.jpg

astra6.jpg

astra7.jpg

astra8.jpg

23042009007.jpg

23042009008.jpg

18042009001.jpg

14042009635.jpg

14042009634.jpg

r5.jpg

r6.jpg

r7.jpg

r13.jpg

r15.jpg

zo dat zijn globaal alle foto's van mijn gsi

hij is dus nog niet klaar hij staat nu op de motor te wachten die nu gereviseerd wordt

Je wagen was aardig aangetast door het duiveltje :cry Je hebt hem in ieder geval grondig aangepakt en ziet er weer top uit nu!

groeten Jeff

die achterspatborden precies zoals ik ze ook wil hebben:D:wub

Netjes bezig geweest en zeker een mooi gsitje.

groeten Twan

is ook echt een complete restauratie

toen ik hem op had gehaald bij de spuiter om hem weer op te gaan bouwen kwam ik er achter dat t enige onderdeel wat ik niet had aangepakt

ook roest had dat was dus de bodemplaat dus de auto weer op de ambulance en weer terug naar de spuiter

en toen ik hem eindelijk weer thuis had ben ik begonnen met opbouwen kwam ik erachter dat ik heel veel schroefjes boutjes en moertjes kwijt was

dus mijn vader is echt weken aan een stuk naar de opeldealer gereden om schroefjes endergelijke te halen

toen heb ik ook maar meteen alle plastic kappen vervangen voor nieuw dat kijkt toch net iets mooier als je auto net gespoten is

ik kan haast nie meer wachten tot dat t ding rijdt en dan meteen mn vec 2000 digidash erin bouwen dat wil ik er zo graag in hebben hopen dat ik t deze zomervakantie erin kan zetten!king:

nog nie echt nieuwe foto's

alleen dat hij weer op de ambulance staat om hem weg te brengen naar waar de motor ingebouwd gaat worden

inmiddels hangt de motor er al in nu moeten we ff wachten op een paar kleine onderdelen

en dan kan de uitlaat er onder de intercooler aansluiten en de draden aansluiten

dan moet ie ingereden worden

en dan gaan we toch echt eens een x vlammen met dat apparaat:afro

c-kadettroel.jpg

de jongens die deze grijze c-kadett sedan hebben gebouwd hebben ook de motor gekieteld naar ruim 400pk

die zijn nu mijn mijn motor bezig waren op de c-kadett meeting in budel snelste van de dag en dat was de eerste x testen de auto is nog niet optimaal afgesteld.

Terug
Naar boven