• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

project gsipiloot astra turbo

17042010838.jpg

18042010846.jpg

17042010834.jpg

17042010839.jpg

18042010845.jpg

17042010833.jpg

zo weer wat foto'tjes gemaakt met de nieuwe spiegels en wat gaas in de bumper king:

hij heeft nu ongeveer 270pk en k ben nog wezen sporten met t ding:jerry

(inmiddels issie terug naar dhz twente om afgesteld te worden en over de 300pk heen te gaan)

astragsivsr6foto.jpg

Inderdaad, das ook het eerste wat ik dacht! :o

Neemt niet weg dat de Astra ongetwijfeld enorm snel moet zijn en sowieso een schitterende auto!

k heb nog een embleemloze lamellen gille en k heb nog een mat van t zelfde gaas als in de voorbumper dus k weet t nog niet van de winter maar eens kijken:D

(hij heeft gewoon veel kouwe lucht nodig zon grille houdt alle lucht tegen:jerry)

enne iemand nog meer een r6 hier want dan zet ik hem daar ook gewoon langs volgas is volgas:hmmz

en de 19e september in de geffense plas daar ben ik zeker bij rijden we samen met de wit met zn corsa special deluxe?:jerry

CIMG0393.jpg

CIMG03922.jpg

CIMG0391.jpg

heb mn interieur opnieuw laten bekleden k ben super blij met t resultaat

t is in t echt nog veel mooier als op foto!

ik ben al gebak wezen brengen omdat ik zo super blij ben met dit resultaat! :D

en bedankt voor de reacties jongens

en k heb nog genoeg plannen voor t ding

k wil graag andere velgen maar k zou alleen niet weten wat k weet wel dat ze breed moeten zijn!!

op t moment krijgt ie meer pk's:D

Erg strakke auto, mooi project, blijft toch wel de mooiste kleur voor een astra gsi vind ik. Heel veel plezier en veilige km's ermee

maar nog even over tegen een R6 rijden, dat ga je vanaf stilstand echt niet halen hoor, die gaan in 3,5s naar de 100 en de 400m in onder 11s.

vanaf de 200 naar top is hij wel door dikke auto's eruit gereden, maar tot de 160 is een motor zo snel

weet niet waar je vandaag komt? een vriend van me heeft een R6 uit 2008, die is wel in voor dit soort wedstrijdjes :P

hij zal dadelijk rond de 300pk hebben iets meer of iets minder (k hoop op meer natuurlijk:D)

en de astra staat nu op t moment stil en mag pas weer naar buiten komen met mooi weer:jerry

maar ik wil aankomend seizoen wel naar wat meetings gaan misschien ook wel eens een sprintje doen

en dan zet ik hem uiteraard gewoon weer langs een r6:jerry

ik ben overal voor in zolang t allemaal voor de fun is :afro

en bedankt voor de leuke reacties mensen

Terug
Naar boven