• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Project KRSA2000 v2.0

Het is een golf I...

De bedoeling was om een G60 blok erin te leggen... Maar, die project staat al een hele tijd stil.

Op verzoek van FnF_Racer had ik een drive-by filmpje gemaakt, hij wilde graag horen hoe de wagen klonk onder het rijden, dus het is meer voor het geluid. Maar desondanks wil ik het toch met jullie delen...

Als de wagen ingereden verder afgesteld is, zal ik een full power drive-by maken voor jullie maken.

Drive-by filmpje

Ook leuk om te vermelden:

CO meting van de corsa (zonder kat.): 0.51%!!! :afro

Erg dik geluid ja! En hij pakt behoorlijk snel op! Maar het lijkt net of je koppeling slipt, of ligt dit aan het schakelen?:P

Koppeling slipte idd een beetje... :(

Er zat wat olie op de vliegwiel/koppelinsplaat :hmmz

Bleek achteraf dat de keerring van de primaire as stuk was.

Terwijl ik er toch ben... Ik was me aan het vervelen, en heb ik compilatie filmpje gemaakt van het project.

Compilatie Filmpje

Echt een Super Project, Ik heb eigenlijk een vraagje waar heb je die rode koelvloeistofleidingen vandaan?

Ik heb in mijn g enkel de dikke kunen vinden, maar die dunne voor de x20xer/v zijn nergens te vinden.

[rquote=1918474&tid=123974&author=Haasje17]Echt een Super Project, Ik heb eigenlijk een vraagje waar heb je die rode koelvloeistofleidingen vandaan?

Ik heb in mijn g enkel de dikke kunen vinden, maar die dunne voor de x20xer/v zijn nergens te vinden.[/rquote]

Bruut!! Geode gedaan! Super dattie weer rijdt!

Als je in de buurt bent da bel ff, wil em graag in het echt bewonderen.

Groeten

Jeroen

[rquote=1871182&tid=123974&author=KRSA2000]Ik heb weer foto's!

Front is er terug op...

Ik hoop dat m'n koplampen door de keuring komen! haha! :P

1236281668_5_q3ma.jpeg

[/rquote]

Koplampen mogen niet beplakt of bespoten zijn voor de APK keuring. Tenzij het glas/plastic zo donker is van het gietproces is het toegestaan..

Goed nieuws en slecht nieuws vandaag...

Goed nieuws:

Ben voor APK geweest, met vlag en wimpel geslaagd!

FF leuk om te melden: Remverschil voor was maar 1% en achter zelfs 0% (beide 5 keer gemeten!)

En, m'n CO was maar 0.25% ondanks dat ik geen kat of lambda heb.

Slecht nieuws:

Ik kan de RDW keuring morgen gaan afzeggen.

Tijdens het (opnieuw) balanceren van de velgen ben ik er achtergekomen dat de spoorverbreders het begeven hadden.

Bij eentje brak het naafje er vanaf toen de wiel terug erop ging en de andere 3 hadden haarscheurtjes rondom de naafjes.

Bedankt SCC deutschland! :swear

Maar ja, vrijdag heb ik nieuwe spoorverbreders (Eibach).

@mrmonkey wrote:heb je geluk gehad met die koplampen dat ie daar mee goedgekeurd is :hmmz

Ik heb andere (normale) koplampen/knipperlichten voor de keuring en voor weggebruik.

De donkere lampen ga ik alleen voor meetings, enz. gebruiken.

Terug
Naar boven