• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Project: Manta B1 '77 met foto's (update 09-04-2012)

Voor het plaatsen van foto’s en/of een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic:

viewtopic.php?f=78&t=139209

Ik ben ook benieuwd naar :kewlpics :jerry

Hartelijke groet, Rik ;)

Voor het plaatsen van foto’s en/of een avatar verwijs ik je graag naar het volgende topic:

viewtopic.php?f=78&t=139209

Ik ben ook benieuwd naar :kewlpics :jerry

Hartelijke groet, Rik ;)

Het spijt me verschrikkelijk Rik, maar dit gaat niet werken :( Ben echt een leek op dit gebied. Zal morgen nog eens proberen.

Het spijt me verschrikkelijk Rik, maar dit gaat niet werken :( Ben echt een leek op dit gebied. Zal morgen nog eens proberen.

goed kijk of bodum gelast is of dicht gesmeerd want staat in advertentie bodum dicht gemaakt

verder chasis balken ,kriksteunen dat zijn wel meestal rotten punten

tja kwa motor zijn er ijna nooit echte problemen mee

gewoon goed onder kijken

goed kijk of bodum gelast is of dicht gesmeerd want staat in advertentie bodum dicht gemaakt

verder chasis balken ,kriksteunen dat zijn wel meestal rotten punten

tja kwa motor zijn er ijna nooit echte problemen mee

gewoon goed onder kijken

Hej de manta van Ivo.

Die heeft hier jarenlang in het dorp rond gereden, is sinds een tijdje verhuisd ;)

De motor is inderdaad gereviseerd. Verder weet ik ook niet heel veel van deze auto af, alleen dat 'ie hem al erg lang heeft :thumb

Bodem inderdaad goed controleren op hardheid, kofferruimte, kriksteunen, wielranden etc etc.

Hej de manta van Ivo.

Die heeft hier jarenlang in het dorp rond gereden, is sinds een tijdje verhuisd ;)

De motor is inderdaad gereviseerd. Verder weet ik ook niet heel veel van deze auto af, alleen dat 'ie hem al erg lang heeft :thumb

Bodem inderdaad goed controleren op hardheid, kofferruimte, kriksteunen, wielranden etc etc.

Terug
Naar boven