• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Project: Manta B1 '77 met foto's (update 09-04-2012)

Ja dat deed ik ook, maar hij klemde in het midden ergens en toen kraakte het :( Ik wil trouwens ff m'n foto's plaatsen vnvd, iemand die ze voor me erop wil zetten hiero??

Ja dat deed ik ook, maar hij klemde in het midden ergens en toen kraakte het :( Ik wil trouwens ff m'n foto's plaatsen vnvd, iemand die ze voor me erop wil zetten hiero??

Weet iemand hier trouwens of het verplicht is bij een auto van mijn bouwjaar dat er gordels achterin moeten zitten? Die grapjas waar ik hem van gekocht heb heeft ze namelijk afgesneden :fy1 Dan nog iets: zijn er nog hemels te koop voor de B1? De mijne is bij het demonteren gescheurd..

Weet iemand hier trouwens of het verplicht is bij een auto van mijn bouwjaar dat er gordels achterin moeten zitten? Die grapjas waar ik hem van gekocht heb heeft ze namelijk afgesneden :fy1 Dan nog iets: zijn er nog hemels te koop voor de B1? De mijne is bij het demonteren gescheurd..

Nee gordels zijn niet verplicht achterin. Maar, als ze er nog zitten moeten ze om en ook goed werken, dus dan moeten ze eruit.

In mijn Manta heb ik er geen achterin zitten en dat is geen probleem.

Nee gordels zijn niet verplicht achterin. Maar, als ze er nog zitten moeten ze om en ook goed werken, dus dan moeten ze eruit.

In mijn Manta heb ik er geen achterin zitten en dat is geen probleem.

Gordels er idd uit halen als ze er niet in zitten is het goed zijn ze afgesneden zou afkeur zijn

Hemels kun je bestelldn bij jan menderink

Gordels er idd uit halen als ze er niet in zitten is het goed zijn ze afgesneden zou afkeur zijn

Hemels kun je bestelldn bij jan menderink

Heb de gordels eruit gehaald vant weekend, Ik heb eigelijk alles al eruit gehaald behalve dashboard, motor/bak en voor- en achteras, haha ;) @icequeen: gegevens J. menderink heb ik reeds van eddepet gehad. Evengoed bedankt! Dan nog iets, ik ga van de week ruitsponningen e.d. ontroesten en wil dan beginnen met schuren. Welke korrel het best te gebruiken??

Heb de gordels eruit gehaald vant weekend, Ik heb eigelijk alles al eruit gehaald behalve dashboard, motor/bak en voor- en achteras, haha ;) @icequeen: gegevens J. menderink heb ik reeds van eddepet gehad. Evengoed bedankt! Dan nog iets, ik ga van de week ruitsponningen e.d. ontroesten en wil dan beginnen met schuren. Welke korrel het best te gebruiken??

Terug
Naar boven