• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

project manta turbo

hoi

vandaag deuren verder afgewerkt binnenkant ,centrale vergrendeling en de electrische ruiten,

de engelmannen erop geplaatst! zijn ook met blauw glas !natuurlijk

en de intercooler gezet!

koplampen met lijst eronder geplaatst!

vlot wel goed maar is toch nog wel wat werk voor de boeg ,,voor mei!

morgen volgen nog wat pics!

hier de foto die ik nog op de pc had staan van de koppelings pedaal ombouw aar hydraulisch,heb deze naar voor moeten halen! het is van een senator b 24v

fotos van blauwe ramen maak ik in de week wel even!

grtz

hee mooi te zien dat het goed vlot :) toen ik bij je langs kwam was het nog een stuk minder ver, suc6 en tot op de meetings, ben benieuwd hoe hij wordt :)

M4110003-2.jpg

intercooler en lichten met lijst staan erin

M4110008-1.jpg

hier zie je ook de blauwe schijn van de ramen

M4110005-1.jpg

hier de foto die je vroeg! zie je niet echt veel op

maar heb hetzelf vergeleken met een setje groen en bruin glas! en nog aan het twijfelen welke ik erin zou zetten ,dit is dus duidelijk geen groen! daarmee ook de vraag meschien dat jullie weten waarin ,in welke bouwjaren ooit het blauw glas gestaan heeft!

heb ook al een 20 tal manta s gesloopt een jaar of 10geleden,toen vond je ze nog met de hopen voor weinig!en een paar gehad maar nog nooit tegengekomen, raar he!

oo maartuh ja! nu ie gespoten is vlot het redelijk goed! en met de jouwe ook !!

het is een 10.31

kris, uit zweden samen met de competietie sperblok van selmer holm ,zal jouw op de meetings wel eens uitleggen vanwaar alles komt! niet dan!!!hihi

Ge kent mijne naam LoL. Ken ik u ook dan? Wil u werk wel eens van nabij bekijken. Heb hier net dezelfde as liggen, voor in de a manta.

Ga je ze ook 4 linken?

Ps mooi werk! Groeten, Kris

hi kris

ja ik ken je wel! heb je wel eens gesproken op de manta meeting in ardennen ,duitsland

ik heb ook de brede zander gehad met 24v motor bmw daschbord! enz.. hoe hier al vermeld is vorige bladzijde!

hi eddy ,bedankt vlot inderdaad goed! maar ja iedere avond sleutelen! van 6totnu zo ongeveer! hihi

wil hem in mei hebben bollen voor de meetings!

de as is een van een volvo louwe

omgebouwd met trekstangen unibals!

grtz!

quote]origineel gepost door louwe 16 klepper

ok dan:thumbup:thumbup

ga je der n 4 link systeem van maken??....[/quote]

Dacht van niet zo te zien

origineel gepost door mantaevo

M4110028.jpg

achteras omgebouwd voor onder de manta volgen van de week nog fotos over de sper inbouw

M4110024-1.jpg

steekassen ombouwen naar 4x100

Nou, ik ben ergens wel nieuwsgierig of de constructie zo wel kan, of dat er nog een deel bij zit wat nog niet op de foto te zien is.

Ik denk als dit het is, je best een grote kans hebt dat hij een 4-link systeem na gaat doen, alleen niet op een handige manier.

Aangezien verder alle aanpassingen er wel goed uit zien, ben ik dus benieuwd hoe dit afloopt.

origineel gepost door mantaevo

hi kris

ja ik ken je wel! heb je wel eens gesproken op de manta meeting in ardennen ,duitsland

ik heb ook de brede zander gehad met 24v motor bmw daschbord! enz.. hoe hier al vermeld is vorige bladzijde!

grtz!

ik ben een andere kris ;-); ben nooit echt op treffens aanwezig. Vanwaar ben je ergens in België. Heb ook gelezen dat een truetrac van een dana 30 ook moet passen (www.turbobricks.com); maar of ze sterk zijn...

groeten,

Kris

Hey Andy, ziet er goed uit,:thumbup( ben toen je met die gele bezig was nog eens langs geweest voor 2x 400 uitbouw set), daar was je toen ook super mee bezig:thumbup.

Dit zal ook wel weer super worden.

hoi de mannen wat een vragen!

gisteren even niet de tijd gehad!

heb mijn deurpanelen terug af kunnen nemen! de centralevergrendeling pompjes zaten fout!

ale ze moesten omgedraait worden voor een externe bediening op stroom deze werkte namelijk maar op 1 manier en kabeltjes wisselen helpte niet!

dus pompjes moeten omdraaien dat heb je als er geen schema bijzit!

maar goed in orde nu

hoi louwe

laten we maar zeggen een soort 4 link

onderkant komen de trekstangen die houders zie je een klein beetje op de foto!wou de bodem orgineel laten onderkant en daarmee heb ik het zo gemaakt met de trekstangen aan de onderkant!

zal nog wat fotos maken en zeker als de as eronder hangt kunnen jullie nog eens geilen

en natuurlijk wat iedeen opdoen hihi

de sper is competetie in zweden gehaalt 75% selmer holm 1750euro losse sper dan de lagers enz nog dan weet je het wel!!

hey kris de dana 30 kan ik je niet mee verder helpen weet niet of deze sterk zijn

de 10.31 die ik eronder heb houd 600pk en met specale steekassen zelfs

900pk dus is zat genoeg!

hey arjan is het niet! jou ken ik ook nog!

en heb je al een 400 klaar! grtz

hey eddy bedankt!

ben inderdaad andy !!

vlot jou werk ook een beetje met de cabrio staat die hier ook ergens op het forum

zal straks eens even zoeken

groetjes

hoi koen

hoopt het he! dat ie klaar is

probeer voor begin mei!

maar ja als het niet is dan is het niet!

ga me niet jagen kan ook met de vivaro in nood! (van werk)

doe het liever in een keer tegoei! je kent me he

grtz

Ja, ben ik ook wel benieuwd naar.

Heb ook nog even een vraagje over de koppeling. Gaat deze niet erg zwaar?

Terug
Naar boven