• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Project Opel Vectra B

Eigenlijk wilden we nog even wachten met de foto's, maar we kunnen toch niet meer wachten! :)

Hij moet nog verder opgebouwd worden, maar dan hebben jullie alvast een idee van het eindresultaat. ;)

Foto's:

10122011054.jpg

10122011057.jpg

10122011058.jpg

10122011059.jpg

10122011061.jpg

Misschien valt dan nu de andere update ook wel op???

Eigenlijk wilden we nog even wachten met de foto's, maar we kunnen toch niet meer wachten! :)

Hij moet nog verder opgebouwd worden, maar dan hebben jullie alvast een idee van het eindresultaat. ;)

Foto's:

10122011054.jpg

10122011057.jpg

10122011058.jpg

10122011059.jpg

10122011061.jpg

Misschien valt dan nu de andere update ook wel op???

Ziet er erg goed uit zeg!lekker kleurtje!

Die airride is ook vet!

Lijkt veel op de eerste uitvoering van ali-gsi.

Strakke bak.

Ziet er erg goed uit zeg!lekker kleurtje!

Die airride is ook vet!

Lijkt veel op de eerste uitvoering van ali-gsi.

Strakke bak.

Ziet er zeer mooi uit, topper! Waarom heb je niet gelijk die zijstrips dicht laten lassen? Heb ik ook voor gekozen toen der tijd, ziet er ook zwaar mooi uit.

Keep up the good work! :thumbup

Ziet er zeer mooi uit, topper! Waarom heb je niet gelijk die zijstrips dicht laten lassen? Heb ik ook voor gekozen toen der tijd, ziet er ook zwaar mooi uit.

Keep up the good work! :thumbup

Thnx!

Wij vinden het persoonlijk minder mooi, dus vandaar dat wij er wel de strips op terugplaatsen, in kleur uiteraard.

Bij onze Vectra A vinden we het wel mooi en komen de strips niet terug...

@ Turbootje: Dat was idd Alex z'n bumper...

Wat ben ik toch blij met verschillende smaken in de wereld, anders zou het een saaie wereld zijn hahaha king:

Ik heb geen spijt van mijn keuze, en als ik het zo lees jij zeker geen van jouw keuze. Leuk project, keep the pics comin' :kewlpics

Thnx!

Wij vinden het persoonlijk minder mooi, dus vandaar dat wij er wel de strips op terugplaatsen, in kleur uiteraard.

Bij onze Vectra A vinden we het wel mooi en komen de strips niet terug...

@ Turbootje: Dat was idd Alex z'n bumper...

Wat ben ik toch blij met verschillende smaken in de wereld, anders zou het een saaie wereld zijn hahaha king:

Ik heb geen spijt van mijn keuze, en als ik het zo lees jij zeker geen van jouw keuze. Leuk project, keep the pics comin' :kewlpics

En nou oppoetsen...je weet niet wat je ziet hoe mooi ie echt is :wors

Dan zie je pas echt je gekozen kleur. Ziet er zeer netjes uit...

En nou oppoetsen...je weet niet wat je ziet hoe mooi ie echt is :wors

Dan zie je pas echt je gekozen kleur. Ziet er zeer netjes uit...

Terug
Naar boven