• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

project rekord en chevy van

goededag

wie kan mij vertellen of het mogelijk is om een 2.2 16v van omega in een rekord e 2.2i met een automaat

wil graag automaat houden ook vanwege me vrouwtje is haar daily auto voor naar het werk te rijden en boodschappen en zo ik wil de rekord ook helemaal opnieuw laten spuiten nieuw interieur dikke velgen

voor mezelf heb een chevy van 5.7 ltr op lpg van 1978 waar ik bezig ben met de dubbele cabine in terug te bouwen en wil 17 inch amerikaan racing wielen en leuke audio met navi en dvd

het plan ascona c20let te gaan bouwen maar dat komt ooit wel en de transporter is verkocht

foto volgens spoedig

die :kewlpics :kewlpics komen straks cam in de loods laten leggen corsa is gaaf geworden kan me vrouwtje maandag met de corsa naar de werk en vandaag beginnen met de rekord beginnen

die :kewlpics :kewlpics komen straks cam in de loods laten leggen corsa is gaaf geworden kan me vrouwtje maandag met de corsa naar de werk en vandaag beginnen met de rekord beginnen

ik ga straks naar de loods zal me laptop en dongel meenemen ik heb een beetje druk gehad dus weinig tijd sochtend om 6 uur weg en savonds om 10 a 11 uur thuis

Die 16V. gaat er zeker in, dat is de Ecotec blok. Die heeft een OHC bak-aansluiting, dus de automaat kun je dan niet gebruiken, wel als je een ohc-bak hebt of anders de koppelingshuis omlassen.

Heb je die Omega toevallig kompleet staan, zit daar een automaat achter, dan die gewoon er aanlaten en de kardanas even omlassen.

Dan weet ik niet of die startblokkering heeft, die moet je erbij houden of anders een oudere ecu erbij gebruiken.

En voor de rest zullen er onderweg nog wat kleine aanpassingen nodig zijn, zoals de uitlaat bijv.

ik ga straks naar de loods zal me laptop en dongel meenemen ik heb een beetje druk gehad dus weinig tijd sochtend om 6 uur weg en savonds om 10 a 11 uur thuis

Die 16V. gaat er zeker in, dat is de Ecotec blok. Die heeft een OHC bak-aansluiting, dus de automaat kun je dan niet gebruiken, wel als je een ohc-bak hebt of anders de koppelingshuis omlassen.

Heb je die Omega toevallig kompleet staan, zit daar een automaat achter, dan die gewoon er aanlaten en de kardanas even omlassen.

Dan weet ik niet of die startblokkering heeft, die moet je erbij houden of anders een oudere ecu erbij gebruiken.

En voor de rest zullen er onderweg nog wat kleine aanpassingen nodig zijn, zoals de uitlaat bijv.

ik wil een motor 2.2 16v en een bak kopen en kijken of de draadboom van een omega er ook in gaat en me maatje is een tovenaar met elctra voor auto,s

ik wil een motor 2.2 16v en een bak kopen en kijken of de draadboom van een omega er ook in gaat en me maatje is een tovenaar met elctra voor auto,s

kom maar op met die foto's vooral van de chevy :thumb

doet me denken aan me eigen ouwe chevy van die ik gehad heb .

monsterlijke bakken om mee te rijden

Terug
Naar boven