• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Project x loopt vollediguit handen haren provincie Groningen

Nou als er op de video beelden te zien is wie jou auto te grazen nam, heb je iemand die je aankan klagen.

Maar het gaat denk ik dat een hoop mensen een berg geld gaan verliezen want het zal niet alleen deze wat oudere Astra zijn.

Beter ga je er nooit van worden. Iemand van een ander forum waarop ik actief ben heeft gisteren iemand van een auto afgetrokken waarna hij door een agent werdt geadviseerd om maar snel weg te gaan omdat dat niet echt slim was :wtf

iemand van hier die zijn astra G heeft moeten 'inleveren' door het tuig in Haren?

Haren_9_1057221i.jpg

Dan zeg ik... veel succes en sterkte met de afhandeling. Hopelijk krijg je de schade vergoed.

Ik zeg aanpakken die lui, keihard! leeg plukken zodat ze niets meer overhebben. En RAP!!

Is al een topic over.

Hopelijk is die verzekerd tegen vandalisme schade. Anders krijgt die niks terug voor zijn auto :wtf Het zal je auto maar zijn :thumbdown

Het is belachelijk wat daar is gebeurd. Maar de gemeente vind ik daarin ook fout. Er waren aardig wat artiesten die van te voren hadden aangegeven dat ze gratis wilden optreden. Als ze daar wat mee hadden gedaan, dan had het misschien echt een feest geworden. Nu stonden er duizenden figuren zich te vervelen, en dan krijg je narigheid.

Je zal er wonen, ik had me dood gevochten als ze aan me shit waren gekomen. Echt te gek voor woorden, ik hoop dat ze er een hoop pakken.

Mijn zoontje stond ook raar te kijken toen ik zei dat ik mijn eigen kinderen zou aangeven als ze daar aan mee hadden gedaan. (hij is 12, duurt nog even ;) )

Oudere man stond gewoon in zijn eigen keuken kom er iemand naar binen en slaat met een tegel op zijn hoofdt WTF

Ik heb er vrijdagavond ook wat beelden van gezien,daarop waren verschillende SUKKELS :swear duidelijk in beeld,die moeten toch makkelijk te achterhalen zijn,om flink te straffen en te laten opdraaien voor de kosten.

Dit gaat werkelijk nergens meer over,blijf met je poten van andermans spullen,heb ik altijd geleerd.

@2000 wrote:Er waren aardig wat artiesten die van te voren hadden aangegeven dat ze gratis wilden optreden. Als ze daar wat mee hadden gedaan, dan had het misschien echt een feest geworden.

Ten eerste trek je daar nog meer mensen mee en ten tweede ben je als organisator ook verantwoordelijk voor al die mensen die dat festival komen bezoeken. Kan me goed inbeelden dat je daar als gemeente niet op zit te wachten.

Ik hoop echt dat er avondvullende uitzendingen komen waarop al die randmongolen vol met hun bakkes op TV komen en dat ze daar door iedereen die ze kent keihard op afrekent worden.

Afgezien van die 7 gasten die dan toevallig in Haren wonen had niemand anders daar wat te zoeken en zijn die mijn inziens alleen maar heen geweest om te rellen.

Het enige wat hieraan helpt is als wij ze als maatschappij hier keihard op afrekenen.

Niet iedereen is schuldig!

Heleboel bekenden van mij zijn ook met een tourbus daar heen gegaan, en dat is omdat er bekende artiesten beloofd hadden op te treden, en er een voetbalveld beschikbaar zou zijn om te gaan feesten als je dan toch komt!

Rellen waren inderdaad te verwachten, en tuurlijk had iedereen weer weg kunnen gaan. Maar verhaal heeft zeer zeker een andere kant.

Er is de afgelopen 3 dagen steeds in het nieuws aangegeven dat er NIETS te doen was en dat er geen enkel feest zou zijn.

Ook is er met klem (en zeker vrijdag ieder uur op het nieuws) gevraagd om absoluut niet te komen.

Als je dan toch met een touringcar die kant opgaat dan ben je of wereldvreemd of op zoek naar ander "vertier"

hoorde net iets dat het grootste deel van de relschoppers gepakt is..

leukste van het verhaal..

gepakt dankzij hun EIGEN filmpjes!! :jerry :jerry :jerry

Ik wou d'r ook nog heen, gelukkig was er hier Rodermarkt, met echt feest! :thumbup

Vind ook dat ze bij die voetbalvelden voor muziek hadden kunnen zorgen, zonder afleiding krijg je gezeur...

Collega van mijn neef woont in Haren, stuurde een Whatsapp-je met een foto: " 't lijkt hier wel oorlog!"

Vond het wel leuk dat het zo groot werdt gemaakt, maar als er dingen gemold worden, is de lol er gauw af vind ik.

En het is maar goed dat er veel beelden zijn, en hopen dat 99% van die klojo's gepakt wordt!

@Juffer1 wrote:Er is de afgelopen 3 dagen steeds in het nieuws aangegeven dat er NIETS te doen was en dat er geen enkel feest zou zijn.

Ook is er met klem (en zeker vrijdag ieder uur op het nieuws) gevraagd om absoluut niet te komen.

Als je dan toch met een touringcar die kant opgaat dan ben je of wereldvreemd of op zoek naar ander "vertier"

Als ik hier een grote knop op het forum plaats met KLIK HIER NIET!!

Kijken hoeveel mensen erop klikken?

@DeMeistah wrote:@Juffer1 wrote:Er is de afgelopen 3 dagen steeds in het nieuws aangegeven dat er NIETS te doen was en dat er geen enkel feest zou zijn.

haha beter voorbeeld kun je ook niet geven :P :jerry :jerry

@DeMeistah wrote:@Juffer1 wrote:Er is de afgelopen 3 dagen steeds in het nieuws aangegeven dat er NIETS te doen was en dat er geen enkel feest zou zijn.

Nou dat is wat anders dan dat er meerdere keren wordt herhaalt dat er niks te doen is.

Dit vergelijk staat de plank volledig mis.

Terug
Naar boven